Στείλτε μας το άρθρο σας και θα αναρτηθεί αυτόματα! Τον τίτλο βάλτε τον στο Subject.

Παρασκευή 14 Ιανουαρίου 2011

Άκης Πετρετζίκης:«Στο δρόμο δεν έχω ζήτηση, στο facebook έχω»…

Ο Άκης Πετρετζίκης βρέθηκε στη παρέα του Πέτρου Κωστόπουλου και ανέλυσε το τύπο των γυναικών που του αρέσουν, πως θα μοιράσει τα λεφτά με τον φίλο και πρώην συμπαίκτη του, Μιχάλη, και πέρασε από τη δύσκολη δοκιμασία του να αναγνωρίσει τα συστατικά μιας «σούπας απ’ την κόλαση» που είχε μέσα περίπου 30 συστατικά.

Για το πως δήλωσε συμμετοχή στο «Master Chef»:
«Δούλευα στο Λονδίνο. Είχα πει στους φίλους μου να με ενημερώσουν άμα γίνει κάποιος διαγωνισμός. Έκαναν και οι φίλοι μου μία αίτηση έκανα και εγώ. Πρέπει να έστειλα καμία κατοσταριά αιτήσεις!»

Για τους γονείς του: «Δοκιμές είχα κάνει μόνο στη μάνα μου. Δεν μου έλεγε τα καλύτερα γιατί είναι περίεργη στα φαγητά. (...) Δεν τους έδωσα το περιθώριο να αντιδράσουν γιατί σηκώθηκα και έφυγα από τη Θεσσαλονίκη και πήγα στην Αθήνα να σπουδάσω μαγειρική»

Για τον Γιώργο Λιάγκα: «Με τον Λιάγκα και τη Σκορδά περνάμε πολύ καλά. Ο Γιώργος, τώρα που μαγειρεύω εγώ τρώει καλά. Πρέπει να έχει χάσει κάποια κιλά. Έχει βάλει στοίχημα ότι θα φτάσει τα 95 κιλά μέχρι το Φλεβάρη. Τώρα πρέπει να έιναι 105-106. Είναι και πολύ ψηλός.

Για το αν θα κάνει τηλεόραση φέτος: «Αν δεν είμαι μέσα σε μία κουζίνα φέτος, θα έκανα εκπομπή».

Για την αντιμετώπιση που είχε στο Λονδίνο: «Σαν Έλληνα στο Λονδίνο μου μιλούσαν πολύ απότομα. Πρώτη φορά έβλεπαν Έλληνα μάγειρα. Το πάλεψα, τους απέδειξα ότι αξίζω και με δέχθηκαν».

Για την Ευγενία Μανωλίδου: «Είναι τόσο καλή γυναίκα»

Για τις γυναίκες: «Στο δρόμο δεν έχω ζήτηση, στο facebook ναι. Αλλά στο facebook είναι απρόσωπο και δεν το δέχεσαι. Θέλεις να έρθει η γκόμενα και να σου την πέσει στα μούτρα. (...) Η γυναίκα θα ήθελα να είναι λίγο πληθωρική, μπαμπάτσικια. Στη μέση λεπτή κα μετά αχλάδι. Δεν μου αρέσουν οι πάρα πολύ ψηλές».

Για το χρηματικό έπαθλο που κέρδισε: «Ε, βέβαια θα τα μοιραστώ τα λεφτά (με τον Μιχάλη). Έχει μόλις παντρευτεί περιμένει και παιδάκι, δεν ήθελα να τον βάλω στη θέση αν νικούσε εκείνος να μου δώσει τα λεφτά. Εγώ αυτό ήθελα να κάνω».





1 σχόλιο:

pink pleasure είπε...

hehehe na ena athro pou molis to diavasa tha t afierwna kateutheian sth mariaaaa xixixi pou m exei prhksei me to tziki-tziki-tziki-petretziki...alla ti na kanoume thn agapame..<3
(plhroforiaka twra ths to stelnw se email k exei k videooo!!anamenw tis adidraseis ths!^_^)

y.g padws ap ayto pou diavasa mexri k egw ton psi..losybathisa..
xexeexexe