Τα μοντέλα της ολλανδικής μάρκας Donkervoort μοιάζουν με μονοθέσια της Φόρμουλα 1, στα οποία προστέθηκε δεύτερο κάθισμα και μετατράπηκαν έτσι, ώστε να μπορέσουν να πάρουν πινακίδες!


Ο ιδρυτής της εταιρείας, Joop Donkervoort, υπηρετεί από το 1978 την ιδέα του απόλυτου σπορ μοντέλου με ανύπαρκτες ανέσεις, αλλά εκρηκτικές προδιαγραφές. Πιστό στη συγκεκριμένη συνταγή παραμένει και το νεότερο μοντέλο D8 GTO, που αποτελεί περισσότερο μία πολεμική μηχανή για τον δρόμο, παρά ένα συμβατικό αυτοκίνητο, αν και αποτελεί το πρώτο Donkervoort με σύστημα ελέγχου πρόσφυσης!

Οι σκληροπυρηνικοί θα σουφρώσουν τη μύτη, είναι όμως ο μόνος τρόπος για να κρατήσεις στο βρεγμένο δρόμο ένα θηρίο 340 ίππων, που ζυγίζει μόλις 700 κιλά και επιταχύνει από στάση έως 100 χλμ./ώρα σε λιγότερα από 3". Ο πεντακύλινδρος κινητήρας των 2,5 λίτρων προέρχεται από την Audi, αποδίδει κανονικά 340 άλογα, πατώντας όμως τον διακόπτη Race αυξάνεται η ισχύς για ένα -άγνωστο προς το παρόν- διάστημα στους 400 ίππους.

Το σωληνωτό πλαίσιο είναι από ατσάλι και "φορά" ένα αμάξωμα από ανθρακονήματα για να περιοριστεί το βάρος. Είναι χαρακτηριστικό, ότι κάθε πόρτα ζυγίζει μόλις 980 γραμμάρια. Τα πρώτα Donkervoort D8 GTO θα αρχίσουν να παραδίδονται από το καλοκαίρι του 2012 σε τιμές μεταξύ 100.000 και 150.000 ανάλογα με τον εξοπλισμό τους και τις ειδικές παραγγελίες των πελατών, ελάχιστοι από τους οποίους πάντως ενδιαφέρονται για αξεσουάρ, όπως δερμάτινα καθίσματα, κλπ.

gazzetta.gr