Στείλτε μας το άρθρο σας και θα αναρτηθεί αυτόματα! Τον τίτλο βάλτε τον στο Subject.

Παρασκευή 6 Ιανουαρίου 2012

Ο μπασκετμπολίστας που άρχισε να φορά τακούνια!

Ο Greg Walker, όπως τα περισσότερα αγόρια, μεγάλωσε μέσα στα γήπεδα καθώς από μικρός είχε αρχίσει να παίζει μπάσκετ, αλλά......όπως λέει ο ίδιος πάντοτε ένιωθε μέσα του διαφορετικά! Μεγάλωσε στο Οχάιο των ΗΠΑ και στα 21 του κέρδισε υποτροφία χάρη στις επιδόσεις του στο μπάσκετ, για να σπουδάσει στο τμήμα οικονομικών και μάρκετινγκ του πανεπιστημίου Central Michigan College.
 
Με βάρος 127 κιλά ο Greg πόζαρε συχνά δίπλα σε μαζορέτες και όμορφες γυναίκες, οι οποίες τον φλέρταραν, αλλά εκείνος προτιμούσε να γίνεται φίλος μαζί τους και να μιλά για μόδα και «κοριτσίστικα» θέματα.
 
 
Στα 20 του ο Greg, που τώρα έχει αλλάξει το όνομά του σε Lindsey, δεν άντεχε άλλο τη ζωή του όπως εξελισσόταν και αρχισε να ντύνεται με γυναικεία ρούχα. Στη συνέχεια αναζήτησε ιατρική βοήθεια και άρχισε να παίρνει οιστρογόνα για να γίνει πιο θηλυκός και τώρα, παρά το πολύ μεγάλο ύψος του έχει αποκτήσει καμπυλωτό, γυναικείο σώμα και στήθος. 
 
«Ήμουν ένα από τα πιο δημοφιλή παιδιά στο σχολείο. Ήμουν έξυπνος και πάντα τα κορίτσια με κυνηγούσαν. Αλλά εγώ ένιωθα ότι κάτι δεν πήγαινε καλά. Ένιωθα μοναξιά και πίστευα ότι είχα κάτι. Στα 18 μου άρχισα να ψάχνω γιατί ένιωθα έτσι, τόσο διαφορετικά από τους υπόλοιπους.
 
Παρόλο που έκρυβα τα συναισθήματά μου πολύ καλά, πάντα ήξερα ότι ήμουν διαφορετικός. Στα 21 μου είχα φτάσει στο “αμήν” και άρχισα να έχω συναισθηματικά προβλήματα που με οδήγησαν στο αλκοόλ. Μια μέρα εντελώς ξαφνικά κάτι έκανε “κλικ” μέσα μου και ήξερα τι έπρεπε να κάνω. Άρχισα να φοράω γυναικεία ρούχα και μετά ξεκίνησα τις γυναικείες ορμόνες, για να καταστείλω την τεστοστερόνη στον οργανισμό μου» λέει η ίδια στην Daily Mail. 
 
 
Άλλαξε το όνομά του και έστειλε ένα γράμμα στους γονείς του όπου τους εξηγούσε τι του συνέβαινε και πως πάντοτε ένιωθε ότι ήθελε να είναι γυναίκα. Η αποδοχή και η υποστήριξη που του έδειξαν τον έκανε να νιώσει ασφάλεια και καλά με τον εαυτό του και άρχισε πλέον να φορά γυναικεία ρούχα και ψηλοτάκουνα, τα οποία παράγγελνε από ειδικές ιστοσελίδες στο διαδίκτυο.
 
Ζει πλέον νόμιμα ως γυναίκα και έχει αρχίσει να κάνει οικονομίες για να μπορέσει να κάνει αλλαγή φύλου μέχρι το 2013. Οι γονείς της την αποδέχτηκαν, όχι όμως και ο αδερφός της. Τώρα η Lindsey ελπίζει ότι θα αναγνωριστεί επίσημα από το βιβλίο των ρεκόρ Γκίνες ως η πιο ψηλή τρανσέξουαλ στον κόσμο.
 
Πηγή: newsbeast

Δεν υπάρχουν σχόλια: