Στείλτε μας το άρθρο σας και θα αναρτηθεί αυτόματα! Τον τίτλο βάλτε τον στο Subject.

Τρίτη 24 Ιανουαρίου 2012

Ιερέας στο Ηράκλειο αρνιόταν να κηδέψει καθολικό!

Σε περιπέτεια εξελίχτηκε, όπως φαίνεται, η νεκρώσιμη ακολουθία ενός 55χρονου καθολικού σε Ιερό Ναό στο νομό Ηρακλείου, όπως καταγγέλλει σε εφημερίδα του Ηρακλείου η σύζυγός του κ. Ελένη Δρετάκη, η οποία...
...πέρα από τη θλίψη της, εκφράζει την πικρία της για τα όσα συνέβησαν από την εκκλησία μέχρι το νεκροταφείο, σε σχέση πάντα με τη συμπεριφορά ενός συγκεκριμένου ιερέα, την οποία χαρακτήρισε ως «απαράδεκτη».

«Ο σύζυγός μου απεβίωσε την περασμένη Πέμπτη. Αν και καθολικός, εκκλησιαζόταν επί 23 χρόνια σε ορθόδοξη εκκλησία και, επιπλέον, είχε βαφτίσει ένα παιδί. Προσωπικά είμαι χριστιανή ορθόδοξη, όπως και τα παιδιά μας, ενώ παντρευτήκαμε σε ορθόδοξη εκκλησία. Κρίναμε λοιπόν ότι θα πρέπει η νεκρώσιμη ακολουθία να τελεστεί σε ορθόδοξη και όχι σε καθολική εκκλησία.

Αρχικά ο ιερέας ήταν ανένδοτος, ενώ χρειάστηκε ο γιος μου αλλά και συγγενικά πρόσωπα να επισκεφτούν τον Αρχιεπίσκοπο Κρήτης για να κάνουν γνωστό το αίτημά μας, και κυρίως να ρωτήσουν εάν αυτό είναι εφικτό. Ο Αρχιεπίσκοπος απευθύνει το εξής ερώτημα στο γιο μου: "Παιδί μου, ο μπαμπάς σου πού θα ήθελες να διαβαστεί, σε ορθόδοξη εκκλησία;". Τότε ο γιος μου αναφέρει στο Σεβασμιότατο ότι ο πατέρας του, αν και καθολικός, εκκλησιαζόταν σε ορθόδοξη εκκλησία. "Πολύ καλά. Θα δώσω εντολή", απάντησε ο Αρχιεπίσκοπος».

Διαδικασίες-εξπρές...

«Έτσι και έγινε», συνεχίζει η κ. Δρετάκη. «Όμως η νεκρώσιμη ακολουθία προς... έκπληξή μου διήρκεσε λίγα μόλις λεπτά. Ενοχλήθηκα, όπως ενοχλήθηκαν φίλοι και συγγενείς, καθώς δεν είχαμε ενημερωθεί σε σχέση με τη... διάρκειά της. Τη δυσαρέσκειά μου εξέφρασα τηλεφωνικώς στον ιερέα, ο οποίος γύρισε και μου είπε ότι αυτές τις εντολές έλαβε και ότι "κακώς"... δέχτηκε τον αποθανόντα σύζυγό μου στην εκκλησία, και μου κλείνει το τηλέφωνο. Η συμπεριφορά του απέναντι σε μια οικογένεια που έχει βυθιστεί στο πένθος ήταν απαράδεκτη», είπε χαρακτηριστικά η σύζυγος του αποθανόντος.

«Δεν ήθελε να κάνει τρισάγιο»

Όπως μας κατήγγειλε η κ. Δρετάκη, «εμπόδια» υπήρξαν ακόμη και στο... τρισάγιο, καθώς, όπως υποστήριξε, ο ιερέας δε δεχόταν να τελέσει τρισάγιο, κάτι που έπραξε κατόπιν «πιέσεων» που δέχτηκε από συγγενικά πρόσωπα. «Δέχτηκε μεγάλες πιέσεις από συγγενείς.

Μετά το τρισάγιο, φεύγει βιαστικά και "μαρσάρει" το όχημα, λέγοντας στους πολίτες "κάντε άκρη να περάσω". Επιπλέον, ζήτησα από τον ιερέα να έρθει στο σπίτι μας για να μας διαβάσει την ευχή, όμως αρνήθηκε, λέγοντας την φράση "εδώ (σ.σ. στο νεκροταφείο) τελείωσε το καθήκον μου". Ήταν... αυτή συμπεριφορά; Αυτό αξίζει στον άνδρα μου;».

Η κ. Δρετάκη προέβη στη δημοσιοποίηση του θέματος προκειμένου, όπως μας είπε, να αποφευχθούν παρόμοιες καταστάσεις στο μέλλον, για άλλες οικογένειες που ίσως βρεθούν στην ίδια δυσάρεστη θέση. Η "Ν.Κ." ενημέρωσε ως όφειλε τον Αρχιεπίσκοπο Κρήτης Ειρηναίο για την παραπάνω καταγγελία, την οποία, όπως μας είπε, θα διερευνήσει.

πηγή:Εφημερίδα Νέα Κρητη

Δεν υπάρχουν σχόλια: