Στείλτε μας το άρθρο σας και θα αναρτηθεί αυτόματα! Τον τίτλο βάλτε τον στο Subject.

Σάββατο 28 Νοεμβρίου 2009

NEXT TOP BLOGGER


 Αγαπημένοι , λατρεμένοι αναγνώστες ( πελαάτες μου!) , ήρθε επιτέλους το weekend ( το Σ/Κ ελληνιστί), κι εγώ είμαι εδώ γιατί δεν έχω τίποτα καλύτερο να κάνω (έτσι απλά). Σήμερα όπως έχουμε ήδη πει είναι η παγκόσμια ημέρα κατά της γούνας ( αυτού του τριχωτού ενδύματος που αρέσκεσαι να φοράς , κυρία μου , για να το παίζεις πρέσβειρα του Λουξεμβούργου, αυτού). Λοιπόν , ένα έχω να πω. Μετρείστε αύριο σε μεσημεριανές εκπομπές ''καλόπιστης κοινωνικής κριτικής'' και στα cartoonoδελτία του STAR πόσοι εγχώριοι celebrities θα σκάσουν μύτη today με τις γούνες τους. Τι κι αν έξω έχει 20 βαθμούς , τι κι αν τα χελιδόνια βλέπω να γίνονται μόνιμοι κατoικοι και να ζουν το μύθο τους in Greece , είναι δυνατόν ποτέ κυρία μου η Γιάννα , η Τατιάνα ή ο Λάκης Γαβαλάς να μη κάνουν μια grande εμφάνιση που να συνοδεύεται κι από ένα γουνικό; Ποτέ των ποτών , noway πώς το λένε. Είναι σταρς και πρέπει να το δείχνουν. Αλλάζω θέμα ( τσακ μπαμ , όχι αστεία) και πάω στη Ντόρα ( όχι τη μικρή εξερευνήτρια, την άλλη, τη μεγαλοκοπέλα). Αύριο είναι η μεγάλη μέρα κυρία μου. Ναι , ναι οι περίφημες εκλογές. Α παρεπιπτόντως, όποιος πάει να ψηφίσει να μου στείλει mail αν έχει μπουφέ να 'ρθω κι εγώ( είμαι ιδεολόγος δεξιός -μπιαχ- όπως καταλάβατε). Αλλο όμως τώρα σκέφτομαι. Θα μας (τα) πρήξουν κι αύριο πάλι μ' αυτές τις εκλογές. Πρώτο ( και μοναδικό ) θέμα παντού. Εννοείται εκτός απο το blog μας, κυρία μου. Πάλι καλά που 'χει και ντέρμπι , και μάλιστα εις το τετράγωνο. Θα την παλέψουμε κάπως . (Ροζ φανέλα η πρώτη σου βαζέλα, κόκκινα φοράνε αυτοί πυ σας...) . Χτυπάει το κουδούνι. Φεύγω. Γεια σας!

Δεν υπάρχουν σχόλια: