Στείλτε μας το άρθρο σας και θα αναρτηθεί αυτόματα! Τον τίτλο βάλτε τον στο Subject.

Τετάρτη 16 Δεκεμβρίου 2009

ΤΟ ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΟΡΑΣΕΩΣ ΤΟΥ ΘΕΜΗ ΓΕΩΡΓΑΝΤΑ


Στην εκπομπή «Πολύ Μπλα Μπλα» έδωσε μια συνέντευξη ο Θέμης Γεωργαντάς, και μίλησε για το πρόβλημα της βλεφαρόπτωσης που από μικρός αντιμετωπίζει και το πώς αυτό έχει επηρεάσει τη μέχρι τώρα ζωή του. «Έχω γεννηθεί με ένα πρόβλημα στην όραση, και γενικότερα στα μάτια μου. Το έχω από παιδί και όταν ήμουν μικρός ήταν και πιο εμφανές» είπε ο γνωστός παρουσιαστής. «Χρειάστηκαν κάποιες επεμβάσεις στην Αγγλία, την Αμερική αλλά και στην Ελλάδα για να έχω το σημερινό αποτέλεσμα. Είναι κάτι με το οποίο έχω μεγαλώσει. Σαν μικρό παιδάκι ένιωθα περίεργα» εξήγησε, όμως πρόσθεσε ότι οι φίλοι και η οικογένειά του τον βοήθησαν να ξεπεράσει αυτό το ψυχολογικό κομμάτι: «Είχα πολλή αγάπη γύρω μου και είχα και έχω τόσους πολλούς φίλους. Ήταν μια ασπίδα προστασίας αυτό».

freegossip.gr

1 σχόλιο:

giwrgos filosofikh είπε...

oriste loipon,allh mia apodei3ei pws ean exeis dipla sou an8rwpous pou se agapoun pragmatika,tote ola sou ta provlhmata ginontai toso mikra kai pairneis dynamh na synexiseis kai na prosperaseis oles tis dyskolies pou 8a vre8oun sto dromo sou...