Στείλτε μας το άρθρο σας και θα αναρτηθεί αυτόματα! Τον τίτλο βάλτε τον στο Subject.

Παρασκευή 26 Μαρτίου 2010

Η Jennifer Aniston φίλη με τη μαμά του Gerard

Η σχέση τους είναι σαν μητέρας-πεθεράς και παίζουν μαζί γκολφ!

Παρότι η Jennifer Aniston και ο Gerard Butler υποστηρίζουν ότι είναι μόνο φίλοι, η είδηση ότι η Jennifer έχει αναπτύξει καλή σχέση με τη μαμά του, απλά ενισχύει τις φήμες ότι οι δυο τους αποτελούν το νέο talk-of-the-town ζευγάρι του Hollywood.

Η Jennifer, που γνώρισε τον Σκοτσέζο ηθοποιό στη διάρκεια των γυρισμάτων της ταινίας «The Bounty Hunter», δέθηκε με τη μαμά του τόσο πολύ, που τώρα θέλουν να κάνουν τα πάντα μαζί! «Στην πρεμιέρα η μαμά μου ανυπομονούσε να...
... συναντήσει την Jen. Παίζει γκολφ, όπως και η Jen και έχουν ξεκινήσει να παίζουν μαζί», δήλωσε ο Gerard. «Επιπλέον, την έχει καλέσει στη Σκωτία για να της δείξει τα αξιοθέατα».

Πράγματι, όταν στη διάρκεια των γυρισμάτων της ταινίας, έγινε ένα τηλεφώνημα από τη μαμά του Gerard, η 41χρονη Jennifer επέμενε να της μιλήσει. «Στο 'The Bounty Hunter', υπάρχει μία σκηνή που η Jen κι εγώ παντρευόμαστε. Έτυχε να έχω στην τσέπη μου το κινητό μου και τη στιγμή που ανταλλάσουμε τους όρκους, με πήρε τηλέφωνο η μητέρα μου. Έτσι, της είπα: 'Γεια σου μαμά. Κοίτα, είμαι λίγο απασχολημένος. Αυτή τη στιγμή παντρεύομαι τη Jennifer Aniston'», αποκάλυψε ο ηθοποιός!

myself.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια: