Στείλτε μας το άρθρο σας και θα αναρτηθεί αυτόματα! Τον τίτλο βάλτε τον στο Subject.

Παρασκευή 24 Σεπτεμβρίου 2010

Γιατί δεν εμφανίζεται πλέον ο Αντώνης Βαρδής;


Ο Αντώνης Βαρδής μίλησε για τους λόγους που τον έχουν κάνει να κάτσει σπίτι και να μην εμφανίζεται σε μαγαζιά, αλλά ούτε και στην δισκογραφία.
 «Εμένα μου άρεσε η ήσυχη ζωή. Το ότι έκανα το επάγγελμα του τραγουδιστή, το έκανα καθαρά για βιοποριστικούς λόγους, γιατί ως ...
...συνθέτης δεν μπορούσα να αντεπεξέλθω στα έξοδα που είχα. Δεν ήταν το καλύτερό μου να εμφανίζομαι.

Τότε που έβγαζα συνεχώς δίσκους, ήμουν αναγκασμένος να ακολουθώ τα όσα μου έλεγε η εταιρεία, να εμφανίζομαι στα ΜΜΕ. Τον τελευταίο καιρό λοιπόν είδα ότι δεν υπάρχει ιδιαίτερο ενδιαφέρον από τα ΜΜΕ για το τραγούδι που υπηρετώ εγώ. Δεν έχει σημασία αν είναι καλό ή κακό. Έχουν δώσει στο νέο αίμα τα σκήπτρα. Καλά κάνουν γιατί είμαι κι εγώ υπέρ αυτού».

Madata

Δεν υπάρχουν σχόλια: