Στείλτε μας το άρθρο σας και θα αναρτηθεί αυτόματα! Τον τίτλο βάλτε τον στο Subject.

Τετάρτη 1 Δεκεμβρίου 2010

Θεοχάρης Ιωαννίδης: ''Ως παιδί σιχαινόμουν τον Ηλία Ψινάκη''

Ο Θεοχάρης Ιωαννίδης μίλησε στον Θέμο Αναστασιάδη για τα παιδικά του χρόνια στη Γερμανία, τη σχέση του με τον Ηλία Ψινάκη και το ενδεχόμενο να πάει στην Εurovision. Τα παιδικά του χρόνια: Ζούσα σε κοινότητα με Γερμανούς. Ήταν δύσκολα στην αρχή. Όλοι βιώναμε το ρατσισμό ως Έλληνες. Ήταν δύσκολη εποχή στη Γερμανία. Γεννήθηκα στην Κολωνία, μεγάλωσα στο Ντίσελντορφ. Ήρθα στα 11... ...μου στην Ελλάδα. Έκατσα λίγο και έφυγα στα 15 για Αμερική. Οι γονείς μου ήταν του διπλωματικού σώματος και για εκεί με προόριζαν κι εμένα. Γύρισα για να τελειώσω την νομική. Τελικά κατέληξα να δουλεύω σαν ηθοποιός. . Ο Ηλίας Ψινάκης: "Τον Ηλία τον σιχαινόμουν ως παιδί, ως νεολαίος. Εγώ ήμουν ένα παιδί που έστριβε το τσιγαράκι του και άκουγε Placebo. Ήταν η στάση του απέναντι στα πράγματα και τις καταστάσεις που δεν με έβρισκαν σύμφωνο. Τον ήξερα από μικρό παιδί. Ήταν κολλητός της μάνας μου. Με το χωρισμό των γονιών μου, είχε πάρει το μέρος της μητέρας μου. Μου είχαν πέσει τα μαλλιά εμένα για ψυχολογικούς λόγους. Ο Ηλίας με φώναζε "φαλακρή" και η μητέρα μου ως παιδοψυχολόγος το θεωρούσε χαριτωμένο. Οι σχέσεις μας είναι πολύ καλές τώρα. Είναι έντονος άνθρωπος". Το όνειρό του: "Το όνειρό μου είναι να εκφράζομαι μέσα από αυτή τη δουλειά, γενικότερα. Είναι η φωνή, η παρουσίαση, το ταλέντο. Είναι όλα μαζί. Δεν διαλέγω ανάμεσα σε τραγούδι και θέατρο". Για το ενδεχόμενο να πάει στη Eurovision: Δεν έχω δεχτεί επίσημη πρόταση. Νιώθω τεράστια ανασφάλεια για αυτό. Δεν είμαι καθόλου έτοιμος για κάτι τέτοιο. Είμαι όμως διαλλακτικός σαν άνθρωπος. Υπάρχουν άνθρωποι που εμπιστεύομαι και εκτιμώ. Το έχω συζητήσει και με τον Ηλία. Το εμπιστεύομαι το ένστικτό του".
freegossip.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια: