Στείλτε μας το άρθρο σας και θα αναρτηθεί αυτόματα! Τον τίτλο βάλτε τον στο Subject.

Παρασκευή 20 Νοεμβρίου 2009

ΑΡΧΗ ΔΙΑΛΟΓΟΥ ΚΑΝΑΝΕ!!!



Αυτός είναι ο διάλογος που ακούγεται τα πρώτα λεπτά στο ένα βίντεο με τους γιατρούς και τα όργια:

Κοπέλα: "Για σένα τα κάνω αυτά"
Γιατρός: "Για μένα ε;"
Κοπέλα: "Τι ωραία κρεβατάκια ειναι αυτά;"
Γιατρός: "Ωραία δεν είναι;"...
Κοπέλα: "Κάτσε να βγάλω παιδί μου... μμμμμμ"
Γιατρός: "Έτσι, έτσι συνέχισε"
Κοπέλα: "Και άμα μας πιάσουνε;"
Γιατρός: "Δεν θα μας πιάσει κανένας"
Κοπέλα: "Έχεις κλειδώσει;"
Γιατρός2: "Ναι, έχω κλειδώσει εγώ"
Γιατρός: "Έτσι.... Έτσιιιιιι"
Κοπέλα: "Ααα. έχεις κλειδώσει; Εσύ μην γδύνεσαι σε ντρέπομαι"
Γιατρός: "Έλα κούκλα μου"
Γιατρός2: "Αχχχχχ"
Κοπέλα: "Τι έλα κούκλα μου, εγώ πρέπει να πιώ ένα ποτό για να... Δεν έχετε τίποτα εδώ να πιω να ξεχάσω;"
Γιατρός: "Μετά θα πιούμε..."
Κοπέλα: "Τι μετά, τώρα πρέπει να πιούμε πρέπει να φύγουν οι αναστολές... Κάτσε παιδί εκεί πέρα πίσω"

Δεν υπάρχουν σχόλια: