Στείλτε μας το άρθρο σας και θα αναρτηθεί αυτόματα! Τον τίτλο βάλτε τον στο Subject.

Πέμπτη 18 Φεβρουαρίου 2010

Η ΜΑΡΙΑ ΣΟΛΩΜΟΥ ΠΑΡΑΔΕΧΕΤΑΙ ΤΗ ΣΧΕΣΗ ΤΗΣ ΜΕ ΤΟΝ ΠΑΝΟ ΜΟΥΖΟΥΡΑΚΗ


Απόσπασμα απο τη συνέντευξη της εκρηκτικής Μαρίας Σολωμού στο περιοδικό Pink Woman:
Θα τολμούσατε όταν χωρίσατε με το Μάριο να βγάλετε μία ανακοίνωση, όπως έκανε η Μενεγάκη με το Λάτσιο;Όπως Αμερική; Από τη μία, ίσως έτσι προλαμβάνεις όλο αυτό το μπούρου- μπούρου που θα ακολουθήσει. Δεν θα το έκανα σε καμία περίπτωση. Δεν πιστεύω ότι είμαι κάποια που θα έπρεπε να απασχολώ τα μίντια για τα γκομενιλίκια μου. Πιστεύω ότι αν το κρατήσω μέσα στους τέσσερις τοίχους του σπιτιού μου, κάποια στιγμή θα ξεφτίσει και θα το ξεχάσουν.
Κάποια δημοσιεύματα σε θέλουν να κυκλοφορείς με τον Πάνο Μουζουράκη στο Κολωνάκι, ενώ κάποιοι σας είδαν μαζί στο Αθηνών Αρένα όπου εμφανίζεται η Άννα Βίσση.
Με το Μουζουράκη δεν έχω πάει ποτέ στην Άννα Βίσση! (Γελάει).
Θα μπορούσες να είσαι με έναν άντρα σαν τον Πάνο Μουζουράκη;
Όλες οι γυναίκες θα μπορούσαν να είναι με έναν άντρα σαν τον Πάνο Μουζουράκη!
Ερωτεύεσαι κεραυνοβόλα ή μπορεί να γνωριστείς με κάποιον και ο έρωτας να ακολουθήσει;Δεν ξέρεις ποτέ από πού θα σου 'ρθει! Μπορεί να ξέρεις έναν άνθρωπο δέκα χρόνια και ξαφνικά να τον δεις με άλλο μάτι. Τα πάντα είναι θέμα timing. Αυτό που δεν αντέχω πια είναι το «είμαι μαζί με κάποιον, χωρίζω, είμαι ξανά μαζί, ξαναχωρίζω». Είμαι πεπεισμένη πια ότι οι επανασυνδέσεις δεν λειτουργούν. Όταν κάτι τελειώνει, τελειώνει! Και τώρα πια όταν χωρίζω, ούτε θα κλάψω, ούτε θα χτυπηθώ. Είναι και πρακτικό το θέμα! Δεν μπορώ να διανοηθώ ότι θα έχω γύρισμα την επομένη και θα πάω με μάτια πρησμένα από το κλάμα! (γελάει). Εκεί ξυπνάει η Σκάρλετ Ο Χάρα μέσα μου και λέω «αύριο θα είναι μια άλλη μέρα».
Είσαι αυστηρή μαμά;
Προσπαθώ να είμαι και χαλαρή αλλά και αυστηρή μαζί του! Δε θέλω να τον μεγαλώσω με τα «μη». Η μαμά μου ήταν πολύ πιεστική. Με ρωτούσε τι έγινε στο σχολείο και το βλέμμα της ήταν τόσο διαπεραστικό που νόμιζα ότι είχε καταλάβει τα πάντα! Εγώ δε θέλω να τον πιέζω. Άμα θέλει να μου πει κάτι, ας μου το πει. Άμα θέλει να φάει, ας φάει. Πρέπει όμως να του πω δέκα φορές κάτι για να το κάνει. Δεν ακούει. Δεν μπορώ να τον τιμωρήσω. Μια φορά του είπα πάει να παίξει στο δωμάτιό του με την πόρτα ανοιχτή και έκλαιγε τόσο πολύ που με έπιασε η ψυχή μου.

Δεν υπάρχουν σχόλια: