Αντίθετα με ό,τι πιστευόταν ως σήμερα, η πλειοψηφία των τηλεθεατών δεν αλλάζουν κανάλι και δεν εξέρχονται του δωματίου, όταν διακόπτεται το τηλεοπτικό πρόγραμμα που παρακολουθούν, από τις διαφημίσεις!!!
Σ' αυτό το συμπέρασμα κατέληξε έρευνα του «Cancil for Research Excellence» (Συνέδριο Μεγίστης Σημασίας Ερευνών) στις ΗΠΑ η οποία κόστισε 3, 5 εκατομμύρια δολάρια και μελέτησε την τηλεοπτική συμπεριφορά εκατοντάδων ενηλίκων για δυο συνεχή χρόνια!!!
Πρόκειται για τη μεγαλύτερη τους είδους έρευνα που έγινε ποτέ για τον σκοπό αυτό στην Αμερική και από τα ευρήματά της διαπιστώνεται ότι το 86% των τηλεθεατών... ...παραμένουν στο ίδιο κανάλι κατά τη διάρκεια του διαφημιστικού διαλείμματος ενώ περίπου το 85% των διαφημίσεων «φτάνουν» καθημερινά στον στόχο τους, δηλαδή στους τηλεθεατές.
Αυτά συμβαίνουν όμως στην Αμερική που οι διαφημίσεις δεν πέφτουν ως βροχή αλλά τηρούν τους κανόνες…
Γιατί στην Ελλάδα οι Έλληνες τηλεθεατές έχουν μπουχτίσει τόσο πολύ από τον καταιγισμό των διαφημίσεων και την υπερπροβολή, που κάνουν συνεχείς καταγγελίες στο Εθνικό Συμβούλιο Ραδιοτηλεόρασης , διαμαρτύρονται στα κανάλια και ενίοτε και στις εφημερίδες για να γράψουμε τον πόνο τους από τον βομβαρδισμό των… σποτ!!!
πηγή: εφ. '' ΑΔΕΣΜΕΥΤΟΣ ΤΥΠΟΣ''
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου