Στείλτε μας το άρθρο σας και θα αναρτηθεί αυτόματα! Τον τίτλο βάλτε τον στο Subject.

Πέμπτη 26 Αυγούστου 2010

Βαρέθηκε τα μεγέθη τους

Η 23χρονη Χέιντι Μόνταγκ έκανε πλαστικές σε όλο της το σώμα, αλλά το μέγεθος του στήθους που απέκτησε την κούρασε. Το πρόβλημα είναι ότι ο γιατρός της σκοτώθηκε σε τροχαίο και τώρα ψάχνει στη Νότια Αμερική για να τα ξεφορτωθεί.
Δεν έχουν περάσει έξι μήνες που η εκρηκτική 23χρονη Χέιντι Μόνταγκ έκανε δέκα  πλαστικές για να αποκτήσει το τέλειο σώμα και σήμερα θέλει να μικρύνει το στήθος της, καθώς βαρέθηκε με τα τεράστια μεγέθη.
Η Χέιντι που τις τελευταίες μέρες σκανδαλίζει τους άνδρες μετά την...
αποκάλυψη του TMZ ότι υπάρχει ερασιτεχνική αισθησιακή ταινία με τον πρώην σύντροφό της Σπένσερ Πράτ σε συνέντευξη της στο περιοδικό  life & style αποκάλυψε γιατί θέλει να μικρύνει το μεγάλο στήθος της.
"Νιώθω παγιδευμένη στο ίδιο μου το σώμα μου" είπε η Χέιντι . " Είναι τόσο βαριά, που δεν μπορώ να βολευτώ και συνεχώς νιώθω ένα τράβηγμα στην πλάτη μου."
"Είμαι απελπισμένη θέλω να γίνουν όπως πρώτα. Είμαι παθιασμένη με το  γυμναστήριο, αλλά είναι αδύνατο να λειτουργήσω  με αυτό το στήθος. Δεν μπορώ να ζήσω μια  φυσιολογική καθημερινή ζωή."
Ο χειρουργός που έκανε την προσθετική στήθους της Χέιντι  είχε  τραγικό θάνατο σε αυτοκινητιστικό δυστύχημα την περασμένη εβδομάδα.

news247.gr
Η λύση;"Θα πάω στη Νότια Αμερική για να βρω ένα καλό χειρουργό."
Καλή τύχη…

Δεν υπάρχουν σχόλια: