Μπορεί να το είδαμε στο Παρίσι, αλλά οι Ιάπωνες εκεί δεν μας έδωσαν τεχνικές λεπτομέρειες για το ανανεωμένο GT-R. Δύο εβδομάδες μετά, οι Ιάπωνες “σπάνε” την σιωπή τους και μας αποκαλύπτουν όλες τις λεπτομέρειές του ανανεωμένου “godzilla”.
Από στιλιστικής πλευράς το αυτοκίνητο πλέον διαθέτει νέο επανασχεδιασμένο προφυλακτήρα, πίσω διαχύτη ο οποίος δίνει 10% παραπάνω κάθετη δύναμη σε υψηλές ταχύτητες καθώς και φώτα ημέρας τεχνολογίας LED.
Για να πληρεί τις απαιτήσεις της Ευρωπαϊκής ένωσης το αυτοκίνητο πλέον διαθέτει...
...πίσω κεντρικό LED φωτισμό ομίχλης. Επίσης περιμετρικά των μπροστά φωτιστικών σωμάτων και γύρω από το πλαίσιο της πινακίδας τα πλαστικά έχουν βαφτεί σε μαύρο γυαλιστερό χρώμα.Οι ζάντες του είναι βαμμένες σε μαύρο-γκρι χρώμα “Hyper Blue Black Chrome” και φορά ελαστικά Dunlop SP Sport Maxx GT 600 DSST CTT. Όλες οι παραπάνω αλλαγές έχουνε μειώσει τον αεροδυναμικό συντελεστή οπισθέλκουσας σε 0.26 Cd.
Στο εσωτερικό, οι αλλαγές εντοπίζονται στην επανασχεδιασμένη κεντρική κονσόλα, στα νέα bucket καθίσματα καθώς και στα χρωμιομένα και carbon διακοσμητικά.
Πάμε τώρα στα μηχανικά μέρη. Ο V6 biturbo κινητήρας αποδίδει πλέον 530 άλογα (38 περισσότερα από την προηγούμενη γενιά) με 62 κιλά ροπής (αύξηση 2.5 κιλών) ενώ η μέση κατανάλωση μειώθηκε σε 8.5 λίτρα/100 χλμ.
Για να αυξηθεί η οδηγική συμπεριφορά, οι μηχανικοί της Nissan έχουν δώσει την δυνατότητα, το σύστημα τετρακίνησης να μπορεί να απενεργοποιηθεί όταν το όχημα κινείται με ταχύτητα μικρότερη των 10 χλμ/ώρα και το τιμόνι έχει στρίψει περισσότερο από το μισό. Επίσης τοποθετήθηκαν νέες μπάρες θόλων κατασκευασμένες από carbon στον χώρο του κινητήρα και κάτω από από το ταμπλό ώστε να αυξηθεί η ακαμψία του σασί.
Η μπροστά ανάρτηση πλέον διαθέτει αλουμινένια καλάμια με νέα ελατήρια ενώ έχει τοποθετηθεί και νέα αντιστρεπτική. Η πίσω ανάρτηση έχει επανασχεδιαστεί καθ ύψος ώστε να βελτιωθεί η πρόσφυση των ελαστικών στις στροφές
Στην έκδοση SpecV όλα είναι ίδια με την απλή έκδοση εκτός της λειτουργίας overboost η οποία ανεβάζει την ροπή στα 64 κιλά ενώ διαθέτει επίσης μεγαλύτερα φρένα με το σύστημα των φρένων VDC (Vehicle Dynamic Control) να έχει sport ρυθμίσεις.
Επανέρχεται στην παραγωγή η έκδοση Club Track η οποία όπως προδίδει και το όνομα της αφορά τους σκληροπυρηνικούς οδηγούς που έχουνε κάνει την πίστα, σπίτι τους. Η Nissan δεν έδωσε λεπτομέρειες για αυτήν (πέραν μιας μόνο φωτογραφίας) αλλά αναφέρει ότι η έκδοση αυτή θα προσφέρει στον οδηγό του την πλήρη οδηγική εμπειρία του GT-R στον τομέα των επιδόσεων.
Τέλος προστίθεται η έκδοση Egoist η οποία διαθέτει “premium” δερμάτινες επενδύσεις, λογότυπο “Wajima Maki-e” στο τιμόνι και σύστημα ηχείων της Bose
Επίσημο ντεμπούτο θα κάνει στις 17 Νοεμβρίου στην έκθεση του Los Angeles με τις πωλήσεις του να ξεκινούν αρχικά στην Ιαπωνία με τιμή τα 8.694.000 yen (€77.000 περίπου). Στην Ευρώπη και στην Αμερική του αυτοκίνητο θα είναι διαθέσιμο από τον Φεβρουάριο του 2011.
autoblog.gr
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου