Στείλτε μας το άρθρο σας και θα αναρτηθεί αυτόματα! Τον τίτλο βάλτε τον στο Subject.

Σάββατο 4 Δεκεμβρίου 2010

4 ανέκδοτα στα γρήγορα

Ο πελάτης σε ένα εστιατόριο μόλις βλέπει τον λογαριασμό ζητάει να δεί τον διευθυντή!
- Έκπτωση σε συναδέλφους κάνετε;; ρωτάει ο πελάτης
- Και εσείς εστιάτορας; τον ρωτάει ο διευθυντής
- Όχι, κλέφτης είμαι κ εγώ!



- Γιατί σε βλέπω στενοχωρημένο;
- Άσε, παραλίγο να πατήσω την πεθερά μου...
- Τι έγινε, δεν έπιασαν τα φρένα;
- Όχι, το γκάζι...


Κάθονται δύο τύποι σε ένα παγκάκι, και ξαφνικά γυρνάει και λέει ο ένας:
- Έχεις καμία γυμνή φωτογραφία της γυναίκας σου;
- Όχι.
- Θέλεις καμία;


Μπαίνει στο μπαρ ο Κώστας και λέει στο Γιάννη, τον μπάρμαν:
- Βάλε μου κάτι δυνατό, Γιάννη. Μόλις είχα ένα τρικούβερτο καυγά με τη γυναίκα μου.
- Μπα; Και πώς τελείωσε αυτός ο καυγάς σας;
- Ήρθε σε μένα γονατιστή, σκυμμένη στα τέσσερα, λέει ο Κώστας.
- Αλήθεια; Αυτό είναι απ' τ' άγραφα! Και τι σου είπε;
- Είπε: «Έβγα από κάτω απ το κρεβάτι, φοβητσιάρη!»




exothema.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια: