Στείλτε μας το άρθρο σας και θα αναρτηθεί αυτόματα! Τον τίτλο βάλτε τον στο Subject.

Σάββατο 25 Δεκεμβρίου 2010

Ανδριάνα Μπάμπαλη: «Δεν με κάλεσαν στο πάρτι για το Νησί»

«Είσαι εσύ ο άνθρωπος μου» τραγουδά η Ανδριάνα Μπάμπαλη όταν πέφτουν οι τίτλοι της σειράς «Το Νησί». Η τραγουδίστρια με την αισθαντική φωνή χαίρεται με την επιτυχία του τραγουδιού, αλλά...
...δεν νιώθει ότι αποτελεί και μέρος της επιτυχίας του σίριαλ:«το τραγούδι ηχογραφήθηκε πολύ πριν την προβολή της σειράς.
Ας πούμε, στο πάρτι που έγινε για “Το Νησί” , δεν με κάλεσε κανείς», λέει στο περιοδικό ΕΓΩ Weekly!

Τη φράση «είσαι εσύ ο άνθρωπος μου», την έχει ξεστομίσει λίγες φορές «την έχω πει σε πολύ δικούς μου ανθρώπους. Σε “κολλητούς” που λένε».

Παράλληλα, απαντά και στα σενάρια που τη θέλουν να έχει δεχτεί πρόταση από τη δισκογραφική της εταιρία ώστε να συμμετάσχει στη Eurovision: «Κανείς δεν με πήρε τηλέφωνο να μου πει κάτι τέτοιο. Ούτε από την ΕΡΤ, ούτε από την εταιρία μου». Άλλωστε,«δεν νομίζω ότι ταιριάζω στη Eurovision. Ο θεσμός απαιτεί ένα show που δεν μπορώ να υποστηρίξω».

Την τηλεόραση την αποφεύγει: «δεν μου αρέσει η έκθεση στην τηλεόραση. Έχω πάει ωε καλεσμένη σε μετρημένες εκπομπές στην καριέρα μου, και σε κάποιες από αυτές δεν με σεβάστηκαν».
Απέναντι στην οικονομική κρίση δηλώνει αισιόδοξη, καθώς «δεν θα πεθάνουμε κιόλας αν δεν έχουμε Cayenne, ούτε αν δεν έχουμε λεφτά να πάμε διακοπές σε σαλέ. Η ουσία κρύβεται στα απλά, καθημερινά πράγματα».

star.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια: