Στείλτε μας το άρθρο σας και θα αναρτηθεί αυτόματα! Τον τίτλο βάλτε τον στο Subject.

Τρίτη 1 Φεβρουαρίου 2011

Επιασε καρχαρία 270 κιλών!

Στα δίχτυα μιας γυναίκας έπεσε ένας καρχαρίας βάρους 270 κιλών! Οταν η Βιβή Μουστάκα και ο συνταξιούχος πατέρας της ανοίχτηκαν... με το ψαροκάικο στον βόρειο Ευβοϊκό, δεν μπορούσαν να φανταστούν τι τους επιφύλασσε η ψαριά.

Κάποια στιγμή......άρχισαν να τραβάνε τα δίχτυα, τα οποία όμως ήταν τόσο βαριά που χρειάστηκαν τη βοήθεια ειδικών χειριστηρίων για να τα σηκώσουν και με έκπληξη να δουν πιασμένο στα δίχτυα ένα τεράστιο καρχαρία σαπουνά: «Είμαι 48 ετών και βρίσκομαι στη θάλασσα από τα δέκα μου χρόνια. Τέτοιο πράγμα δεν μου έχει ξανατύχει» είπε στην «Espresso» η κ. Μουστάκα.

«Ηταν αδύνατον να τραβήξω τα δίχτυα. Με βοήθησε ο πατέρας μου, αλλά και πάλι ήταν πολύ δύσκολο. Ακόμα με πονάει η μέση μου» είπε η 48χρονη, που είναι μάλιστα η μοναδική γυναίκα επαγγελματίας ψαράς της περιοχής. Η ίδια λατρεύει τη θάλασσα και το ψάρεμα, αφού με αυτό ζει μόνη της τα παιδιά της (δύο γιους, ηλικίας 26 και 14 ετών, και μία κόρη, ηλικίας 20 ετών).

Το συγκεκριμένο καρχαριοειδές λέγεται σαπουνάς και είναι από τα είδη που συναντάμε στις ελληνικές θάλασσες, σπανίως όμως στην περιοχή του βόρειου Ευβοϊκού. Μάλιστα κανένας από τους ψαράδες της περιοχής δεν θυμάται να έχει πιαστεί στα δίχτυα τόσο μεγάλο καρχαριοειδές. Ο καρχαρίας πουλήθηκε 15 ευρώ το κιλό, καθώς μπορεί να γίνει νόστιμη σούπα ή να μαγειρευτεί πλακί. 


24wro.blogspot.com 

Δεν υπάρχουν σχόλια: