Στείλτε μας το άρθρο σας και θα αναρτηθεί αυτόματα! Τον τίτλο βάλτε τον στο Subject.

Τετάρτη, 2 Μαρτίου 2011

Τρία ονειρικά supercars κάνουν πρεμιέρα!

Μπορεί τα τελευταία χρόνια οι διεθνείς Εκθέσεις να στοχεύουν στον οικολογικό χαρακτήρα της αυτοκίνησης, όμως, η αλήθεια είναι μια και δεν επιδέχεται καμία αμφισβήτηση. Χωρίς τα υπεραυτοκίνητα, η κάθε έκθεση Αυτοκινήτου θα έμοιαζε με φαγητό χωρίς αλάτι.

Κάτω από αυτό το πρίσμα λοιπόν, το AUTO 24 παρουσιάζει τρία supercar που θα αποκαλυφτούν επίσημα στην Γενεύη και αναμένεται να προσελκύσουν επάνω τους τα φώτα της δημοσιότητας. Πρόκειται για τα Koenigsegg Agera R, Lamborghini Aventador LP700-4 και Hamann Hawk.

Koenigsegg Agera R

Μπορεί η βασιλική οικογένεια του Ομάν να πήρε το πρώτο Koenigsegg Agera R, όμως η φίρμα είναι έτοιμη να πραγματοποιήσει στη Γενεύη την επίσημη πρεμιέρα του νέου της supercar. Και μάλιστα, όπως λέγεται, η πρεμιέρα θα είναι όπως αρμόζει σε ένα αυτοκίνητο με απόδοση 1115 αλόγων, που θέλει να αποτελέσει αντίπαλο δέος για την Bugatti Veyron Super Sport.



Το Koenigsegg Agera R εξοπλίζεται με έναν twin turbo κινητήρα V8 5.0 λίτρων, ο οποίος αποδίδει 1115 άλογα όταν καταναλώνει βιοκαύσιμο Ε85 και 940 άλογα με την χρήση βενζίνης 95 οκτανίων. Το βάρος του σουηδικού υπεραυτοκινήτου είναι μόλις 1.330 κιλά και προκειμένου να κρατηθεί σε αυτά τα χαμηλά επίπεδα χρησιμοποιήθηκαν για την κατασκευή του ελαφρά υλικά. Έτσι, το πλαίσιο είναι φτιαγμένο από carbon monocoque.

Οι ζάντες είναι τεχνολογίας VGR με τις ακτίνες να ενεργούν όπως οι φτερωτές του turbo αυξάνοντας την αεροδυναμική πίεση.

Ο κινητήρας συνδυάζεται με κιβώτιο 7 σχέσεων, η κίνηση μεταφέρεται στους πίσω τροχούς και σύμφωνα με τον κατασκευαστή το αυτοκίνητο μπορεί να αναπτύξει τελική ταχύτητα 419 χλμ. / ώρα.

Το κόστος του αυτοκινήτου φθάνει το 1.300.000 ευρώ.

Lamborghini Aventador LP700-4

Ένα ακόμη κορυφαίο supercar. Με τελική ταχύτητα που ξεπερνά τα 350 χλμ./ ώρα και επιτάχυνση από τα 0 στα 100 χλμ. / ώρα σε μόλις 2,9 δευτερόλεπτα.

Η Aventador LP700-4, που θα κάνει επίσημο ντεμπούτο στην Γενεύη, εφοδιάζεται με 12κύλινδρο κινητήρα σε σχήμα V χωρητικότητας 6,5 λίτρων, η μέγιστη ισχύς του οποίου φθάνει τα 700 άλογα, ενώ η ροπή είναι θηριώδης με 690 Nm.



Η κίνηση , μέσω ενός 7ταχυτου αυτόματου κιβώτιου της Graziano μεταφέρεται σε όλους τους τροχούς μέσω συστήματος Haldex.

Eξαπίστονες δαγκάνες με αεριζόμενους δίσκους των 400mm εμπρός και τετραπίστονες με τους κεραμικούς δίσκους πίσω, φροντίζουν για την σωστή ακινητοποίηση του αυτοκινήτου, το οποίο διαθέτει τεράστια επίπεδα πρόσφυσης χάρη στα αλουμινένια διπλά ψαλίδια της ανάρτησης.

Hamann Hawk

Ένας κινητήρας που ξεχειλίζει από δύναμη, ένα συναρπαστικής σχεδίασης αμάξωμα και ένας προκλητικός χρωματισμός Everose Gold, κάνουν την συγκεκριμένη Mercedes SLS AMG διαφορετική από τις άλλες.

Ο λόγος για την SLS AMG που έχει βελτιωθεί από την ειδικευμένη στα μοντέλα της Mercedes, Hamann Motorsport, και φέρει την ονομασία Hamann HAWK.



Ο κινητήρας των 6,2 λίτρων της SLS AMG, έχει υποστεί τις κατάλληλες βελτιώσεις (νέα χαρτογράφηση, σύστημα εξάτμισης από τιτάνιο, νέα φίλτρα, σπορ καταλύτης κλπ) και η απόδοσή του φθάνει πλέον τους 636 ίππους και τα 680 Nm ροπής στις 4.850 σ.α.λ..

Με αυτή την απόδοση κινητήρα, το αυτοκίνητο επιταχύνει από τα 0 στα 100 χλμ. / ώρα σε μόλις 3,6 δευτερόλεπτα ενώ η τελική ταχύτητα φθάνει τα 320 χλμ. / ώρα.

Οι έξοχες επιδόσεις συνδυάζεται με μια εντυπωσιακή εμφάνιση. Εμπρός υπάρχει μια νέα ποδιά από την Hamann που αντικαθιστά τον προφυλακτήρα. Οι μεγαλύτερες εισαγωγές αέρα σε συνδυασμό με τα νέα LED φωτιστικά σώματα δίνουν στο διθέσιο supercar μια ακόμα πιο δυναμική εμφάνιση. Επιπλέον, η διευρυμένη εισαγωγές αέρα παρέχει καλύτερη πρόσβαση για αυξημένες ανάγκες του κινητήρα, για φρέσκο αέρα.

Για την τέλεια ισορροπία από την κάθετη δύναμη στον εμπρός και πίσω άξονα, η Hamann δίνει για την SLS μια πίσω πτέρυγα από ανθρακονήματα. Η νέα πίσω ποδιά με το διαχύτη βελτιώνει τη ροή του αέρα σ το κάτω μέρος του αυτοκινήτου και προσφέρει χώρο για τέσσερις τεράστιες εξαγωγές της εξάτμισης 90 χιλιοστών σε διάμετρο.

auto24.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια: