Στείλτε μας το άρθρο σας και θα αναρτηθεί αυτόματα! Τον τίτλο βάλτε τον στο Subject.

Τετάρτη 6 Απριλίου 2011

Ποιά Ελληνίδα τραγουδίστρια ομολογεί:"Εχω χάσει σχεδόν 50 κιλά"

Ολοι τραγουδάμε τα τραγούδια της νέας τραγουδίστριας...
Ποιά είναι;

Μία φωνή ξεχωριστή, μία φωνή μαγική που μπορεί να σε ταξιδέψει σε δρόμους που δεν ήξερες καν ότι υπήρχαν. Κι όμως φαίνεται ότι πάλεψε πολύ μέχρι να βρει το δικό της δρόμο που οδηγεί στην αυτοεκτίμηση.

Η ταλαντούχα τραγουδίστρια άνοιξε την καρδιά της στο περιοδικό PEOPLE και μίλησε η...
...Ελεονώρα Ζουγανέλη για τη μάχη της με την παχυσαρκία από τα εφηβικά της χρόνια ενώ αποκάλυψε ότι έχει χάσει 50 κιλά!

"Εχω ταλαιπωρηθεί πολύ με το βάρος μου, στα 15 μου είχα πολλά παραπάνω από 20 κιλά... εκεί που ζορίστηκα πολύ ήταν μόλις τελείωσα το Λύκειο και συνειδητοποίησα ότι ήθελα να κάνω κάτι στο χώρο του θεάματος. Δεν είχα πρόβλημα με τις σχέσεις μου, είχα όμως πρόβλημα με τον εαυτό μου.
Και όταν πήγα στη δραματική σχολή μου βγήκε...Αποφάσισα ότι δεν θέλω να ξαναδώ έτσι τον εαυτό μου. Και άρχισα τη δουλειά. Η παχυσαρκία, όπως και πολλά άλλα ψυχοσωματικά, είναι ασθένεια, γιατί απλά δεν έχεις το σθένος να αντιμετωπίσεις όσα συμβαίνουν" λέει η Ελεονώρα Ζουγανέλη.

Δε δίστασε να πει στη συνέντευξη της ότι "έχει χάσει σχεδόν 50 κιλά, και τώρα πλέον αγαπάει και σέβεται περισσότερο τον εαυτό της", ενώ τόνισε ότι " το σώμα μας είναι ένα όχημα που μας βοηθάει να ζήσουμε κάποια πράγματα".


real.gr

1 σχόλιο:

pink pleasure είπε...

bravo ths ths eleonoras!!!de to vale katw kai to palepse!!exei omorfunei apisteuta k exei ananewthei para polu!!!<3 :)