Στείλτε μας το άρθρο σας και θα αναρτηθεί αυτόματα! Τον τίτλο βάλτε τον στο Subject.

Σάββατο 2 Απριλίου 2011

«Είμαι περήφανος που είμαι Παναθηναϊκός»

Την επιθυμία του να παρακολουθήσει από κοντά την προσπάθεια του Παναθηναϊκού στο Final 4 της Βαρκελώνης εξέφρασε μέσω τοποθέτησής του ο Τζιμπρίλ Σισέ, που δήλωσε υπερήφανος!

Αναλυτικά όσα δήλωσε μιλώντας σε....
αθλητική εφημερίδα:

«Οι οπαδοί μας ήταν απίστευτοι, ήταν κάτι το τρομερό. Δεν είχα ζήσει στη ζωή μου τέτοια εμπειρία. Το κλίμα ήταν απλά συγκλονιστικό. Είμαι υπερήφανος για την ομάδα και τον Ομπράντοβιτς, είναι τρομερός προπονητής. Είναι μια πραγματική ομάδα, ενωμένη και αποφασισμένη για όλα», είπε αρχικά και πρόσθεσε:


«Εγώ σας υπόσχομαι πως θα κάνω τα πάντα για να έρθω στη Βαρκελώνη. Θέλω να συμπαρασταθώ στη μεγάλη προσπάθεια του Παναθηναϊκού να πάρει το τρόπαιο της Euroleague. Μακάρι να τα καταφέρω! Ξαναλέω πως αυτό που έζησα στο ΟΑΚΑ την Τρίτη και την Πέμπτη ήταν μαγικό. Είμαι περήφανος που είμαι Παναθηναϊκός».
http://www.gazzetta.gr/

Δεν υπάρχουν σχόλια: