Στείλτε μας το άρθρο σας και θα αναρτηθεί αυτόματα! Τον τίτλο βάλτε τον στο Subject.

Τρίτη 12 Απριλίου 2011

Σίσσυ Χρηστίδου:Οργισμένη με το ροζ βίντεο!

Ιδιαίτερα ενοχλημένη είναι η Σίσσυ Χρηστίδου από τη στιγμή που πληροφορήθηκε ότι στο Διαδίκτυο χρησιμοποιούνται το όνομα και η φωτογραφία της σε ροζ ταινία.

«Δεν είμαι η πορνοστάρ» επαναλάμβανε η Σίσσυ κατά τη διάρκεια της ζωντανής εκπομπής του Alpha το Σαββατοκύριακο.

Η παρουσιάστρια πληροφορήθηκε από φίλους της για το γεγονός ότι...
...κακόβουλοι bloggers έχουν αναρτήσει σε site με ταινίες πορνό φωτογραφία η οποία συνοδεύεται από λεζάντα που «πληροφορεί» ότι πρωταγωνιστεί σε αισθησιακές σκηνές.

Δίπλα από την εν λόγω φωτό μπορεί κανείς να παρακολουθήσει απόσπασμα από πορνοταινία με πρωταγωνίστρια που έχει μεν το δικό της στιλ, αλλά σε καμία περίπτωση δεν είναι η ίδια.

«Υπάρχει στο διαδίκτυο υλικό που αναφέρει ότι είμαι εγώ, ενώ φυσικά δεν έχω καμία σχέση. Γράφουν ότι συμμετέχω σε πορνοταινία, με το πρόσχημα ότι η πρωταγωνίστρια της ταινίας θα μπορούσε να μου μοιάζει.

Ζητάω την προστασία των αρμόδιων της Δίωξης Ηλεκτρονικού Εγκλήματος», δήλωσε με εύλογη δυσαρέσκεια με αφορμή σχετική συζήτηση που είχε η γλυκιά παρουσιάστρια στην κυριακάτικη πρωινή εκπομπή του Alpha.


real.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια: