Στείλτε μας το άρθρο σας και θα αναρτηθεί αυτόματα! Τον τίτλο βάλτε τον στο Subject.

Τρίτη 31 Μαΐου 2011

Στον Εργοτέλη για τα επόμενα 3 χρόνια ο Ν. Κατσικοκέρης!

Σεφτέ στην μεταγραφική περίοδο του καλοκαιριού με την απόκτηση του Νίκου Κατσικοκέρη που τα τελευταία δύο χρόνια αγωνίστηκε με επιτυχία στον Πλατανιά έκανε ο Εργοτέλης την Τρίτη το πρωί. 

Ο 23χρονος επιθετικός που αναδείχθηκε πρώτος σκόρερ στο Νότιο Όμιλο της Γ΄Εθνικής με την ομάδα του Πλατανιά την αγωνιστική περίοδο που ολοκληρώθηκε πριν λίγο καιρό...
...εξαργύρωσε με τον καλύτερο τρόπο την εκπληκτική χρονιά που πραγματοποίησε με την ομάδα του Μάλεμε υπογράφοντας στον Εργοτέλη για τα επόμενα 3 χρόνια. 


Στην ανακοίνωση της μεταγραφής του Κατσικοκέρη ο Εργοτέλης αναφέρει τα εξής : 


«Η ΠΑΕ ΔΙΕΘΝΗΣ ΕΝΩΣΙΣ ΕΡΓΟΤΕΛΗΣ ανακοινώνει την απόκτηση του ποδοσφαιριστή Νίκου Κατσικοκέρη για τα επόμενα τρία χρόνια.
Ο 23χρονος (19/06/1988) επιθετικός τις δύο προηγούμενες σεζόν αγωνιζόταν στον Πλατανιά». 
«Σημαντικό βήμα στην καριέρα μου» 
Ο Νίκος Κατσικοκέρης στις πρώτες του δηλώσεις μετά την υπογραφή του συμβολαίου του, τόνισε: «Είναι τιμή για εμένα που ανήκω πλέον σε ένα υγιές σωματείο όπως είναι ο Εργοτέλης. Είναι σημαντικό βήμα στην καριέρα μου και μια μεγάλη πρόκληση. Θέλω να ευχαριστήσω τους ανθρώπους της ομάδας για την εμπιστοσύνη που έδειξαν προς το πρόσωπό μου και εγώ από την πλευρά μου θα κάνω τα πάντα για να δικαιώσω την επιλογή τους. Ανυπομονώ να ξεκινήσει η προετοιμασία και η σκληρή δουλειά ώστε να μπορέσω να βοηθήσω την ομάδα να επιτύχει τους στόχους της».
flashnews.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια: