Στείλτε μας το άρθρο σας και θα αναρτηθεί αυτόματα! Τον τίτλο βάλτε τον στο Subject.

Πέμπτη 19 Μαΐου 2011

Ένας μπέμπης από... τον Τύρναβο!

Όσοι λένε πως τα όνειρα δεν γίνονται πραγματικότητα, σίγουρα δεν έχουν γνωρίσει από κοντά τον Χρήστο Αλεξίου.

Τον 19χρονο επιθετικό από τον Τύρναβο, που ετοιμάζεται σε περίπου ένα μήνα...
...να ταξιδέψει στην Αγγλία για λογαριασμό της Μάντσεστερ Γιουνάιτεντ!

Ναι... ο Τύρναβος είναι ομάδα της Football League 2 και η Μάντσεστερ Γιουνάιτεντ είναι η φετινή πρωταθλήτρια Αγγλίας, που διεκδικεί και το Τσάμπιονς Λίγκ. Η διευκρίνιση αυτή έγινε για να τονίσουμε ξανά πως τα όνειρα γίνονται πραγματικότητα και πως ο νεαρός επιθετικός ετοιμάζεται να το ζήσει.

Ο ίδιος μιλώντας στην εφημερίδα "Εξέδρα" αναφέρθηκε στα πρώτα του συναισθήματα, παραδέχθηκε πως στην αρχή το πέρασε για αστείο του προπονητή του και μας αποκάλυψε στοιχεία του χαρακτήρα του εκτός γηπέδων. 

Χρήστο, πριν από δύο μέρες σου έγινε μία ονειρική πρόταση, για να πας και να δοκιμαστείς στη Μάντσεστερ Γιουνάιτεντ. Ποίο ήταν το πρώτο σου συναίσθημα όταν ειδοποιήθηκες για την πρόσκληση;"Αρχικά να σου πω πως το πήρα σαν πλάκα από τον προπονητή μου. Όταν με φώναξε και μου είπε ότι θα πάω να δοκιμαστώ στη Μάντσεστερ Γιουνάιτεντ, νόμιζα πως μου κάνει πλάκα. Ήθελα να δω ένα ημερολόγιο, για να τσεκάρω αν είναι πρωταπριλιά. Μετά όταν μου είπε τις λεπτομέρειες του ταξιδιού αυτού, συνειδητοποίησα ότι πρόκειται για την πραγματικότητα. Το πρώτο πράγμα που ένιωσα ήταν απίστευτη χαρά. Τέτοια νέα δεν σου έρχονται κάθε μέρα. Για την ακρίβεια, δεν σου άρχονται ποτέ! Νομίζω ότι είναι ένα παραμύθι".   

Ξεκινώντας τη χρονιά στον Τύρναβο, περίμενες τέτοια εξέλιξη;"Όχι. Σε καμία περίπτωση. Σκεφτόμουν σίγουρα πως θα ήθελα να κάνω μία καλή χρονιά και βοηθώντας την ομάδα να βοηθηθώ και εγώ. Είχα στο μυαλό μου να δουλέψω σκληρά για να έρθει κάποια καλύτερη πρόταση και ευκαιρία στη ζωή μου, ωστόσο η φαντασία μου δεν έφτανε τόσο μακριά, μέχρι τη Μάντσεστερ Γιουνάιτεντ. Δεν τολμούσα να το σκεφτώ".

Οι συμπαίκτες σου τι σου είπαν στην προπόνηση;"Όλοι μου έλεγαν συγχαρητήρια και μου έλεγαν καλή επιτυχία. Είναι πολύ σημαντικό να βλέπεις τους ανθρώπους με τους οποίους ζεις καθημερινά και δουλεύεις μαζί τους, να χαίρονται τόσο πολύ για μία επιτυχία σου. Μου είπαν να είμαι ο εαυτός μου και πως θα μου στέλνουν την θετική τους ενέργεια".

Καλώς η κακώς το πρωτάθλημα της Football league 2 δεν τυγχάνει μεγάλης προσοχής. Ωστόσο από ότι φαίνεται υπάρχουν και εκπλήξεις."Είναι αυτό που σου είπα και πιο πριν. Πάντα όταν ξεκινάς μία προσπάθεια με κάποια ομάδα, έχεις στόχους για κάτι καλύτερο. Σίγουρα δεν στοχεύεις στην Μάντσεστερ Γιουνάιτεντ, αλλά έχεις βλέψεις για κάτι μεγαλύτερο. Ήταν σίγουρα μία μεγάλη έκπληξη και για το λόγο αυτό χαρακτηρίζω σαν παραμύθι αυτό που ζω". 

Πότε θα ταξιδέψεις για την Αγγλία;"Το ταξίδι είναι προγραμματισμένο για τις 27 Ιουνίου. Αν δεν κάνω λάθος η ενημέρωση που μας ήρθε κάνει λόγω για πενταήμερη παραμονή στις εγκαταστάσεις της ομάδας, όπου θα ξεκινήσω προπονήσεις". 

Η οικογένειά σου πως το έζησε όλο αυτό;"Έζησαν πολύ έντονα το κάθε λεπτό. Τους έλεγα λεπτομερώς τα όσα μου είπαν από την ομάδα, τους ενημέρωσε για το πότε θα γίνει το ταξίδι και που θα μείνω και όλοι τους φαίνονταν απίστευτα χαρούμενοι και ευτυχισμένοι. Τόσο ο πατέρας μου ο Παναγιώτης όσο και η μητέρα μου η Μαριάνθη, ήταν από το πρώτο λεπτό που άρχισα να παίζω ποδόσφαιρο δίπλα μου. Με στήριξαν, με πίστεψαν και ήταν πάντα εκεί. Το ίδιο και η μικρή μου αδερφή, η Ντίνα. Είναι για όλους μας μία δικαίωση". 

Είσαι 19 χρονών και σου παρουσιάζεται μία ευκαιρία, που άλλοι την περιμένουν μία ζωή. Αυτό σε αγχώνει ή σου δίνει δύναμη για τη συνέχεια;"Θα είμαι ειλικρινής και θα σου πω πως μόλις το έμαθε πάγωσα. Από το άγχος μου δεν μπορούσα σχεδόν να μιλήσω. Μετά όμως όταν συζήτησα με τους δικούς μου ανθρώπους όλο αυτό που παρουσιάζεται μπροστά μου, ένιωσα καλύτερα και το άγχος έδωσε τη θέση του στην χαρά και την ικανοποίηση. Μία τέτοια εμπειρία ζωής μόνο θετικά μπορεί να σου δώσει. Το γεγονός και μόνο ότι θα πάω και θα κάνω προπόνηση στο μέρος που προπονούνται οι Ρούνεϊ, Γκιγκς και Νάνι, είναι συγκλονιστικό. Θέλω να το ευχαριστηθώ όσο γίνεται και να μάθω όσα περισσότερα μπορώ από αυτή την εμπειρία. Όπως είπες παρουσιάζεται σπάνια. Θα ήταν έγκλημα να μην τη ζήσω στο κάθε λεπτό της". 

Τι θα πρέπει να προσέξεις σε όλο αυτό που ξεδιπλώνεται μπροστά σου; Κακά τα ψέματα όλοι πλέον στρέφονται γύρω από σένα και μάλιστα τελείως ξαφνικά. "Πάνω από όλα πρέπει να είμαι ήρεμος. Επίσης οι συμπαίκτες μου, μου είπαν κάτι πολύ σημαντικό, να είμαι ο εαυτός μου. Όντως όλα αυτά έγιναν πολύ ξαφνικά και χρειάζεται προσοχή για το πώς θα το διαχειριστώ. Δεν θέλω να κάνω κάποια λάθος κίνηση και να τα καταστρέψω όλα".  

Αγωνίζεσαι ως σέντερ φορ. Ποιοι παίκτες από το ελληνικό πρωτάθλημα σου αρέσουν στη θέση αυτή;"Νομίζω ότι με μεγάλη διαφορά, κορυφαίοι είναι ο Μιραλάς και ο Σισέ. Είναι δύο παίκτες που το ελληνικό πρωτάθλημα είναι τυχερό που έχει. Προσδίδουν άλλο κύρος και άλλη ποιότητα στον Ολυμπιακό και στον Παναθηναϊκό. Χαίρεσαι να τους βλέπεις και να μαθαίνεις καινούργια πράγματα από τον τρόπο παιχνιδιού τους".

Από το εξωτερικό;"Εδώ και χρόνια, έχω μία ιδιαίτερη λατρεία στον Τιερί Ανρί. Τον παίκτη αυτόν τον θαυμάζω από τότε που ξεκίνησε την καριέρα του στη Μονακό. Η συνέχεια της καριέρας του αποδεικνύει την αξία του. Γιουβέντους, Άρσεναλ και Μπαρτσελόνα, είναι κορυφαίοι σύλλογοι. Άλλωστε είναι κορυφαίος ποδοσφαιριστής και του άξιζε. Η αλήθεια είναι ότι στεναχωρήθηκα που έφυγε για την Αμερική. Επίσης δεν μπορώ να χάσω παιχνίδι της Τσέλσι, αφού εκεί παίζει ο Ντιντιέ Ντρογκμπά. Παίκτης πολύ ποιοτικός και εκρηκτικός". 

Τι ομάδα είσαι; "Ολυμπιακός"

Ποια ήταν τα είδωλά σου όταν ήσουν μικρός ή μάλλον όταν ήσουν ακόμα πιο μικρός;"Από τότε που θυμάμαι τον εαυτό μου, ο Ανρί ήταν το ίνδαλμά μου".

Ποιoν προπονητή θαυμάζεις;"Θα ακουστεί πολύ κλισέ αν σου πω τον Σερ Άλεξ Φέργκιουσον;"

Που ξεκίνησες να παίζεις ποδόσφαιρο;"Ξεκίνησα να παίζω στην ακαδημία Λαμίας όταν ήμουν δέκα χρονών. Εκεί έκανα τα πρώτα μου ποδοσφαιρικά βήματα". 

Από μικρός ήθελες να γίνεις ποδοσφαιριστής;"Ναι, ήταν κόλλημα. Δεν θυμάμαι να έλεγα πως θέλω να κάνω κάτι άλλο στη ζωή μου, από το να παίζω μπάλα. Μόνο αυτό".

Οι γονείς σου συμφώνησαν με αυτό;"Ναι και όπως σου είπα και πριν, ήταν από την πρώτη μέρα δίπλα μου. Με στήριξαν, με πίστεψαν και με βοήθησαν όταν τους χρειάστηκε. Για το λόγο αυτό τους οφείλω ένα μεγάλο ευχαριστώ. Είναι πολύ σημαντικό να έχεις δίπλα σου ανθρώπους που σε αγαπάνε και στηρίζουν εσένα και τα όνειρά σου". 

Στο σχολείο τι μαθητής ήσουν;"Αν και ποτέ δεν μου άρεσε το διάβασμα, ήμουν μαθητής μέτριος, του 16. Βλέπεις δεν ήθελα να στεναχωρήσω τους γονείς μου και τα συνδύασα και τα δύο μαζί. Μαθήματα και μπάλα!" 

Με μία λέξη...
Φαγητό: "Παστίτσιο"
Χόμπι: "Μπάσκετ"
Μουσική: "Όλα τα είδη"
Τραγουδιστής: "Μιχάλης Χατζηγιάννης"
Ηθοποιός: "Μάρκος Σεφερλής"
Ταινία: "Ο Μονομάχος"
Facebook: "Απαραίτητο"
Γλυκό: "Προφιτερόλ"
Χρώμα: "Kόκκινο"
Χαρακτήρας: "Ντροπαλός και ευαίσθητος"

contra.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια: