Στείλτε μας το άρθρο σας και θα αναρτηθεί αυτόματα! Τον τίτλο βάλτε τον στο Subject.

Πέμπτη 7 Ιουλίου 2011

Αποκαλύψεις σοκ από Ντέμη!

Σάλο προκαλεί η συνέντευξη που παραχώρησε ο πρώην πρόεδρος και ποδοσφαιριστής της ΑΕΚ, Ντέμης Νικολαϊδης στην εκπομπή "Το κουτί της Πανδώρας". Ο πρώην διεθνής επιθετικός αποκαλύπτει ότι το 2006 "πρωταγωνιστικής της παράγκας Νο 1" ζήτησε να συναντηθεί μαζί του και κατά τη διάρκεια του ραντεβού τους, του εκμυστηρεύτηκε τον τρόπο με τον οποίο στηνόταν το ελληνικό πρωτάθλημα από το 1996 έως το 2003.


Ενα απόσπασμα από την εκπομπή, η οποία θα προβληθεί το βράδυ της Πέμπτης (7/7):
N. Νικολαϊδης: "Θυμάμαι ένα περιστατικό που έγινε το 2006, όταν ήμουνα δηλαδή πρόεδρος στην ΑΕΚ κι ένας άνθρωπος του οποίου το όνομα ήταν πολύ διάσημο για την παράγκα Νο 1, επεδίωξε να συναντηθούμε μέσω ενός κοινού γνωστού μας. Εγώ προσπάθησα να αποφύγω την συνάντηση γιατί δεν ήξερα και ποιος είναι ο λόγος της. Το εκμυστηρεύτηκα και στον δικηγόρο τον κ. Οικονομόπουλο, ο οποίος και τώρα ασχολείται με την υπόθεση Ψωμιάδη.

Με τα πολλά συναντηθήκαμε στο σπίτι του κοινού γνωστού μας, 12 η ώρα το βράδυ. Ημουν περίεργος να δω γιατί ήθελε να με συναντήσει. Αν και όλα αυτά (σ.σ. που θα μου έλεγε) τα φανταζόμουνα, σοκαρίστηκα. Είχα μπροστά μου έναν άνθρωπο, ο οποίος επί 3 ώρες έκανε βόλτες μπροστά μου και μου έλεγε πως στηνόταν το πρωτάθλημα από το 1996 μέχρι το 2003 (ενώ έπαιζα μπάλα δηλαδή).

Εβλεπα δηλαδή τον τύπο που εκπροσωπούσε τότε το σύστημα και με έκλεβε. Εκλεβε όχι απλά χρήματα, αλλά και τα συναισθήματά μου, τον κόσμο και εγώ δεν μπορούσα να κάνω και τίποτα. Είχα δώσει τον λόγο μου ότι όλο αυτό είναι off the record. Αν και τα ήξερα, μου φάνηκαν λίγο παραπάνω απ' ότι νόμιζα. Η αλήθεια ήταν πιο σκληρή δηλαδή.

Κατ' αρχήν θέλω να δω το πως θα τιμωρηθούνε αθλητικά (σ.σ. οι υπεύθυνοι) γιατί υπάρχει αθλητική δικαιοσύνη, υπάρχει και ποινική δικαιοσύνη. Η αθλητική δικαιοσύνη τι θα κάνει; Θέλω να το δω αυτό. Και κατά πόσο θα τους αφήσουν μόνους τους. Εγώ νομίζω ότι το ποδόσφαιρο μόνο του, έτσι όπως είναι στημένο αυτή τη στιγμή δεν μπορεί να "καθαρίσει". Αυτή είναι η γνώμη μου. Θέλει την κρατική βοήθεια, θέλει την βοήθεια της UEFA, αλλά έτσι όπως είναι στημένο, δεν το πιστεύω (σ.σ. πως μπορεί να "καθαρίσει)".

http://www.sport.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια: