Στείλτε μας το άρθρο σας και θα αναρτηθεί αυτόματα! Τον τίτλο βάλτε τον στο Subject.

Σάββατο 18 Αυγούστου 2012

Η 68χρονη ελληνίδα που σπάει τα ρεκόρ στην Αυστραλία...!

Η Ελληνίδα πρωταθλήτρια της Αυστραλίας Ελένη Κωνσταντίνου, έχει σπάσει στα 68 της χρόνια 60 παγκόσμια ρεκόρ στην άρση βαρών και συνεχίζει ακάθεκτη.

Ενδεικτικά...
...στο τρίτο ρεκόρ που έσπασε στη Γαλλία πρόσφατα, σήκωσε 132 κιλά, ενώ η ίδια ζυγίζει 61 κιλά!

Μόλις επέστρεψε από τη Γαλλία όπου πήρε μέρος σε αγώνες τριών διαφορετικών κατηγοριών άρσης βαρών και έσπασε και τα τρία ρεκόρ που, ούτως ή άλλως, κρατούσε η ίδια.

«Όταν μπαίνω στο στάδιο», δηλώσει στο ρεπορτάζ του Αθηναϊκου Πρακτορείου, «αισθάνομαι να με κυριεύει μια φοβερή δύναμη. Αισθάνομαι ότι μπορώ να επιτύχω τα πάντα. Οι άλλοι εκπλήσσονται με μένα κι εγώ με τον εαυτό μου. Είναι μια εσωτερική δύναμη, του μυαλού περισσότερο, που ξέρω ότι δεν πρόκειται να μ' εγκαταλείψει όσο ζω. Σε δυο χρόνια γίνομαι εβδομήντα και μπαίνω σε μια νέα κατηγορία. Εκεί καταγράφονται απλά οι επιδόσεις, αλλά εγώ σκοπεύω ν' αλλάξω τα πράγματα. Θα πρέπει να αναβαθμιστεί το παιχνίδι και σ' αυτή την ηλικιακή ομάδα, γιατί οι άνθρωποι σήμερα είναι τόσο νέοι, όσο νοιώθουν. Η ηλικία δεν θα πρέπει να είναι ούτε ταμπέλα, ούτε πρόσκομμα σ' αυτά που επιθυμούμε να κάνουμε".

newsbomb.gr

2 σχόλια:

ΔΕΛΦΙΝΑΚΙ είπε...
Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.
ΔΕΛΦΙΝΑΚΙ είπε...

Καλημέρα.Συγνώμη για την ενόχληση.Μόλις σήμερα βρήκα τυχαία το μπλογκ σας. Ενδιαφέρουσα θεματολογία. Θα ήθελα να γίνω μέλος/αναγνώστρια αλλά δεν βρήκα το γκάτζετ αναγνώστες. Επίσης, θα μπροούσα να αναδημοσιέυω στο μπλογκ μου (πηγη θα βάζω το μπλόγκ σας)
π.χ. αυτή η ανάρτηση θα ήθελα να την βάλω κι εγώ στο μπλογκ μου.Ευχαριστώ