"Ποιος είπε ότι στην Ελλάδα δεν υπάρχουν δυνατότητες για την κατασκευή αυτοκινήτων από ανθρώπους που έχουν γνώσεις και αγαπούν το αυτοκίνητο. Διαβάστε με προσοχή το συγκεκριμένο post."
Λίγα λόγια για την εταιρεία:
Η εταιρεία δραστηριοποιείται στο χώρο της Replica και κατασκευής παλαιών μοντέλων, αντίγραφων αυτοκινήτων και βελτιώσεις αυτών.
Η εμπειρία της Replicar Hellas πηγάζει από τα 25 χρόνια συνεχούς παρουσίας και ενασχόλησης με τον χώρο του αυτοκινήτου καθώς επίσης και με την παραπέρα εξειδίκευση σε πεδία όπως είναι οι ανακατασκευές και μετατροπές καρότσας ή ακόμη και οι μηχανικές βελτιώσεις πάνω στα Replica.
Oι τιμές σύμφωνα με την εταιρεία χαρακτηρίζονται λογικές και ανταποκρίνονται στην ποιότητα και στην αξιοπιστία της δουλειάς της.
Η κατασκευή των αυτοκινήτων γίνεται από την ίδια την εταιρεία, εδώ στην Ελλάδα, από την αρχή μέχρι το τελικό στάδιο, χωρίς τη χρήση έτοιμων Κit που προέρχονται από το εξωτερικό.
Ποια μοντέλα κατασκευάζει η ελληνική εταιρεία:
1. Σκαραβαίος ή VW Beetle
«Σκαραβαίος» ή αλλιώς Beetle , κοτσινέλ, σκαραβαίο, είναι μερικές από τις ονομασίες του ανεπανάληπτου «λαϊκού αυτοκινήτου» της Volkswagen .
Το όνειρο ενός λαϊκού αυτοκινήτου ξεκίνησε το 1931 ο Ferdinand Porsche , ο οποίος και παρουσίασε τα πρώτα σχέδια πάνω στη συγκεκριμένη ιδέα. Το 3 ο Ράιχ και το χιτλερικό καθεστώς θα δώσουν το «πράσινο φως» για μια τέτοια κατασκευή που θα ονομαστεί « Volks Wagen » που σημαίνει «λαϊκό αυτοκίνητο». Μέχρι το 1945 οπότε και διακόπηκε η παραγωγή του αυτοκινήτου κατασκευάστηκαν 1.100 πολιτικά αυτοκίνητα. Το διάσημο μοντέλο από το 1949 που πρωτοπαρουσιάστηκε η έκδοση Deluxe έως και το 1975 εξελισσόταν συνεχώς τόσο στην εξωτερική του σχεδίαση όσο και τα μηχανολογικά του μέρη.
Αξίζει να αναφερθεί ότι η πλατφόρμα - σασί του σκαραβαίου αποτέλεσε τη μητέρα της... πρώτης Porsche 356.
Στις 8 Ιουνίου 1948, το πρώτο πρωτότυπο όχημα με το λογότυπο της Porsche και κωδικό 356-001 πήρε την έγκριση τύπου για παραγωγή. «Όλα ξεκίνησαν όταν άρχισα να ψάχνω αλλά πουθενά δεν μπορούσα να βρω το αυτοκίνητο των ονείρων μου. Έτσι, αποφάσισα να το κατασκευάσω ο ίδιος», δήλωσε ο Φέρι Πόρσε, αναφερόμενος στην 356, την πρώτη Porsche της ιστορίας.
Οι αερόψυκτοι, τετρακύλινδροι μπόξερ κινητήρες ,προέρχονταν από το Σκαθάρι της VW, όπως άλλωστε και τα περισσότερα μηχανικά μέρη. Τα πρώτα μοντέλα της 356 εφοδιάζονταν με κινητήρα ισχύος 35 ίππων. Χάρη στο περιορισμένο βάρος των 585 κιλών, έφταναν σε τελική ταχύτητα τα 135 χλμ./ώρα.
Στη δεκαετία του '50, εμφανίστηκε η 550, ενώ μέχρι το 1954 το όνομα Porsche είχε γίνει συνώνυμο των αγώνων αυτοκινήτου. Χαρακτηριστικά, την ίδια χρονιά τα αγωνιστικά της εταιρίας, κατά κύριο λόγο στα χέρια ιδιωτών, κατόρθωσαν να επιτύχουν 214 νίκες σε διάφορα είδη αγώνων σε ολόκληρο τον κόσμο.
Τα δύο παραπάνω μοντέλα με την πάροδο του χρόνου άρχισαν να γίνονται ανάρπαστα. Έτσι από τις αρχές τις δεκαετίας του 80 διάφοροι κατασκευαστές στράφηκαν στη λύση της παραγωγής αυτοκινήτων «ρέπλικα» για τα συγκεκριμένα μοντέλα.
Για τις μετασκευές αυτές ως βάση οι περισσότεροι χρησιμοποίησαν το σασί του σκαραβαίου της VW λόγω του ότι ήταν και παραμένει α πλό στη σχεδίαση και στην κατασκευή αλλά και λόγω της αρχικής συγγένειας των δύο αυτοκινήτων, ενώ αργότερα υπήρξαν και εταιρείες οι οποίες κατασκεύασαν και κατασκευάζουν ρέπλικα 356 και 550 σε σωληνωτά σασί.
2. Porsche 356 Speedster
Οταν η ομάδα σχεδίου της Porsche εργαζοταν σε ένα αυτοκίνητο για Grand Prix της Cisitalia, ο Ferdinand Porsche σκεφτόταν πώς θα μπορούσε να κάνει κάτι σαν το ιταλικό αυτοκίνητο με κομμάτια από τη VOLKSWAGEN, τα οποία ήταν το μόνο είδος κομματιών και μερών που θα μπορούσε να βρεί στη Γερμανία και Αυστρία μετά από τον πόλεμο. Κατόρθωσε έτσι να χτίσει ένα sport αυτοκίνητο. Το πλαίσιο έγινε από ένα δίκτυο σωλήνων. Μια μηχανή της VOLKSWAGEN ταιριάχτηκε στο οπίσθιο τμήμα, με το κιβώτιο ταχυτήτων της μπροστά από τον άξονα για να δώσει στο αυτοκίνητο ένα καλύτερο balacne. Ήταν μια επίπεδη αερόψυκτη 4 κύλινδρη μηχανή 1131 κιβυκών βελτιωμένη απο 25 σε 40 bhp.
Ο αριθμός προγράμματος σχεδίου 356 δηλώνεται τον Ιούνιο του 1947 και τον πρώτο πλαίσιο τύπου 356 (356-001) παρήχθει τον Μάρτιο του 1948.
Ο Erwin Kommenda σχεδίασε το αμάξωμα που ίσχυσε για 27 έτη.
Το πρώτο πρωτότυπο πωλήθηκε τον Ιούλιο του 1948 στον Von Senger, ένα ελβετό έμπορο, για 7000 φράγκα για να βοηθήσει τη χρηματοδότηση . Το προτότυπο αυτό βρίσκεται στο μουσείο της Porsche.
Συγχρόνως, οι σχεδιαστές εργάζονταν σε ένα παρόμοιο πρότυπο, ο τύπος 356/2 (356-002). Η μηχανή και η πίσω ανάρτηση ήταν σε ξεχωριστό πλαίσιο, αλλά ακόμα χρησιμοποιούσαν μηχανικά μέρη της VOLKSWAGEN.
Ο Von Senger και ο συνεταίρος του Bernhard Blank, παραγγέλουν 50 αυτοκίνητα μαζί με προμήθειες των ανταλλακτκών μεταλλικών μερών και μηχανής. Οι μηχανικές προδιαγραφές ποίκιλαν, αλλά η μηχανή ήταν περίπου 1100 CC με τελική ταχύτητα 141 km/h ( 88 mph). Το σχέδιο 356/2 έγινε η " Porsche 356".
Η Porsche μετακινήθηκε στη Στουτγάρδη το 1950.
Το πρώτο αυτοκίνητο παρήχθει τον Μάιο του 1950, τα υπόλοιπα 500 παρήχθησαν τον Μάρτιο του 1951 και τα 1000 επόμενα τον Σεπτέμβριο του 1951. Είχαν 1100 ή 1300 CC μηχανές .
Η Porsche πώλησε τα αυτοκίνητα σε διάφορες χώρες: Σουηδία, ΗΠΑ, Γαλλία κ.λπ.... Έκαναν διάφορες αλλαγές το 1951-52 όπως μηχανή 1500 CC, παρπρίζ σε ένα κομμάτι, αεριζόμενες δισκόπλακες, και εκσυγχρόνισαν τα όργανα - ταμπλώ. Σχεδίασαν ένα ανοικτό αυτοκίνητο για την Αμερικάνικη αγορά με καρότσα αλουμινίου το οποίο πούλησε καλά στην Αμερική από τον Απρίλιο του 1952.
Λιγότερα αυτοκίνητα παραγγελθηκαν με μηχανές των 1100 ή 1300 CC, έτσι ο κινητήρας των 1500 προσφερόταν σε δυο εκδόσεις πποδύναμης.
Λόγω αυτής της μεγαλύτερης μηχανής, η Porsche σχεδίασε ένα νέο συγχρονισμένο κιβώτιο ταχυτήτων. Μεγαλύτερα φρένα εγκαταστάθηκαν επίσης.
Τον Σεπτέμβριο του 1955 η Porsche άρχισε τα προϊόντα το 356 Α. Είχε νέο στρόφαλο έτσι η χωρητηκότητα αυξήθηκε σε 1600 CC, τη μέγιστη χωρητικότητα της κατηγορίας για συμμετοχή σε αγώνες.
Οι 356 είχαν τέσσερις διαφορετικούς κινητήρες, συν τη νέα 1500GS Carrera, που ονομάζεται έτσι μετά από τις επιτυχίες της εταιρείας στον αγώνα Carrera Panamericana.
Το 1954 το Speedster εισήχθη στην Αμερική.
Το 1965 ο τύπος 356 έτρεξε έξω τη ζωή παραγωγής του. Η νέα Porsche ερχόταν: τα 911
3. Porsche 550 Spyder
Το 1998 πραγματοποίησε το ντεμπούτο του με τρομερή επιτυχία η Porsche Boxster πράγμα το οποίο προκάλεσε την απόσπαση της προσοχής από το μοντέλο -προκάτοχο του που δεν ήταν άλλο από το 550 RS Spyder. Το 550 είχε ήδη αποκτήσει μία αθάνατη θέση στη λαϊκή συνείδηση παγκοσμίως. Ο αμερικανικής καταγωγής, εισαγωγέας αυτοκινήτων, Johnny Von Neuman είχε ένα αναπόσπαστο ρόλο στην εμπορική επιτυχία του Spyder. Είναι αυτός που πιστώνεται την αναγνωρισιμότητα του"Spyder" επειδή βοήθησε στη καθοδήγηση του James Dean ώστε να αγοράσει ένα Spyder για $ 25.000 γερμανικά μάρκα το οποίο έμεινε γνωστό ως “Little Bastard”.
Η Replicar Hellas παράσχει επιπλέον υπηρεσίες που έχουν σχέση με τα παρακάτω θέματα:
1) Oldtimer Restoration
2) Κατασκευή πολυεστερικών καλουπιών
3) Κατασκευή και επισκευή σπασμένων τμημάτων αγωνιστικών αυτοκίνητων
GFK – CFK – ARAMID
4) Κατασκευή γνήσιας ηλεκτρικής πλεξούδας αυτοκίνητων αντίκας (oldtimer) και replica
5) Μηχανικές βελτιώσεις, αερόψυκτοι και υδρόψυκτοι κινητήρες στα αυτοκίνητα μας
6) Κατασκευή καθισμάτων αγωνιστικού τύπου speedster σε μεγέθη S-L-XL και επένδυση
Επίσης η εταιρεία παράσχει και υπηρεσίες σχετικά με:
α. Φανοποιεία
β. Βαφή αυτοκινήτου
γ. Ηλεκτρολογική εγκατάσταση
δ. Εγκατάσταση ταπετσαρίας
ε. Επένδυση Καθισμάτων
στ. Εγκατάσταση και επένδυση ταμπλό
ζ. Υπηρεσίες Μηχανουργείου και Εφαρμοστηρίου
Σημαντικότερες πληροφορίες για τιμές πώλησης και τεχνικά χαρακτηριστικά διατιθέμενων μοντέλων βρείτε εδώ.
autocarnet.blogspot.com
Λίγα λόγια για την εταιρεία:
Η εταιρεία δραστηριοποιείται στο χώρο της Replica και κατασκευής παλαιών μοντέλων, αντίγραφων αυτοκινήτων και βελτιώσεις αυτών.
Η εμπειρία της Replicar Hellas πηγάζει από τα 25 χρόνια συνεχούς παρουσίας και ενασχόλησης με τον χώρο του αυτοκινήτου καθώς επίσης και με την παραπέρα εξειδίκευση σε πεδία όπως είναι οι ανακατασκευές και μετατροπές καρότσας ή ακόμη και οι μηχανικές βελτιώσεις πάνω στα Replica.
Oι τιμές σύμφωνα με την εταιρεία χαρακτηρίζονται λογικές και ανταποκρίνονται στην ποιότητα και στην αξιοπιστία της δουλειάς της.
Η κατασκευή των αυτοκινήτων γίνεται από την ίδια την εταιρεία, εδώ στην Ελλάδα, από την αρχή μέχρι το τελικό στάδιο, χωρίς τη χρήση έτοιμων Κit που προέρχονται από το εξωτερικό.
Ποια μοντέλα κατασκευάζει η ελληνική εταιρεία:
1. Σκαραβαίος ή VW Beetle
«Σκαραβαίος» ή αλλιώς Beetle , κοτσινέλ, σκαραβαίο, είναι μερικές από τις ονομασίες του ανεπανάληπτου «λαϊκού αυτοκινήτου» της Volkswagen .
Το όνειρο ενός λαϊκού αυτοκινήτου ξεκίνησε το 1931 ο Ferdinand Porsche , ο οποίος και παρουσίασε τα πρώτα σχέδια πάνω στη συγκεκριμένη ιδέα. Το 3 ο Ράιχ και το χιτλερικό καθεστώς θα δώσουν το «πράσινο φως» για μια τέτοια κατασκευή που θα ονομαστεί « Volks Wagen » που σημαίνει «λαϊκό αυτοκίνητο». Μέχρι το 1945 οπότε και διακόπηκε η παραγωγή του αυτοκινήτου κατασκευάστηκαν 1.100 πολιτικά αυτοκίνητα. Το διάσημο μοντέλο από το 1949 που πρωτοπαρουσιάστηκε η έκδοση Deluxe έως και το 1975 εξελισσόταν συνεχώς τόσο στην εξωτερική του σχεδίαση όσο και τα μηχανολογικά του μέρη.
Αξίζει να αναφερθεί ότι η πλατφόρμα - σασί του σκαραβαίου αποτέλεσε τη μητέρα της... πρώτης Porsche 356.
Στις 8 Ιουνίου 1948, το πρώτο πρωτότυπο όχημα με το λογότυπο της Porsche και κωδικό 356-001 πήρε την έγκριση τύπου για παραγωγή. «Όλα ξεκίνησαν όταν άρχισα να ψάχνω αλλά πουθενά δεν μπορούσα να βρω το αυτοκίνητο των ονείρων μου. Έτσι, αποφάσισα να το κατασκευάσω ο ίδιος», δήλωσε ο Φέρι Πόρσε, αναφερόμενος στην 356, την πρώτη Porsche της ιστορίας.
Οι αερόψυκτοι, τετρακύλινδροι μπόξερ κινητήρες ,προέρχονταν από το Σκαθάρι της VW, όπως άλλωστε και τα περισσότερα μηχανικά μέρη. Τα πρώτα μοντέλα της 356 εφοδιάζονταν με κινητήρα ισχύος 35 ίππων. Χάρη στο περιορισμένο βάρος των 585 κιλών, έφταναν σε τελική ταχύτητα τα 135 χλμ./ώρα.
Στη δεκαετία του '50, εμφανίστηκε η 550, ενώ μέχρι το 1954 το όνομα Porsche είχε γίνει συνώνυμο των αγώνων αυτοκινήτου. Χαρακτηριστικά, την ίδια χρονιά τα αγωνιστικά της εταιρίας, κατά κύριο λόγο στα χέρια ιδιωτών, κατόρθωσαν να επιτύχουν 214 νίκες σε διάφορα είδη αγώνων σε ολόκληρο τον κόσμο.
Τα δύο παραπάνω μοντέλα με την πάροδο του χρόνου άρχισαν να γίνονται ανάρπαστα. Έτσι από τις αρχές τις δεκαετίας του 80 διάφοροι κατασκευαστές στράφηκαν στη λύση της παραγωγής αυτοκινήτων «ρέπλικα» για τα συγκεκριμένα μοντέλα.
Για τις μετασκευές αυτές ως βάση οι περισσότεροι χρησιμοποίησαν το σασί του σκαραβαίου της VW λόγω του ότι ήταν και παραμένει α πλό στη σχεδίαση και στην κατασκευή αλλά και λόγω της αρχικής συγγένειας των δύο αυτοκινήτων, ενώ αργότερα υπήρξαν και εταιρείες οι οποίες κατασκεύασαν και κατασκευάζουν ρέπλικα 356 και 550 σε σωληνωτά σασί.
2. Porsche 356 Speedster
Οταν η ομάδα σχεδίου της Porsche εργαζοταν σε ένα αυτοκίνητο για Grand Prix της Cisitalia, ο Ferdinand Porsche σκεφτόταν πώς θα μπορούσε να κάνει κάτι σαν το ιταλικό αυτοκίνητο με κομμάτια από τη VOLKSWAGEN, τα οποία ήταν το μόνο είδος κομματιών και μερών που θα μπορούσε να βρεί στη Γερμανία και Αυστρία μετά από τον πόλεμο. Κατόρθωσε έτσι να χτίσει ένα sport αυτοκίνητο. Το πλαίσιο έγινε από ένα δίκτυο σωλήνων. Μια μηχανή της VOLKSWAGEN ταιριάχτηκε στο οπίσθιο τμήμα, με το κιβώτιο ταχυτήτων της μπροστά από τον άξονα για να δώσει στο αυτοκίνητο ένα καλύτερο balacne. Ήταν μια επίπεδη αερόψυκτη 4 κύλινδρη μηχανή 1131 κιβυκών βελτιωμένη απο 25 σε 40 bhp.
Ο αριθμός προγράμματος σχεδίου 356 δηλώνεται τον Ιούνιο του 1947 και τον πρώτο πλαίσιο τύπου 356 (356-001) παρήχθει τον Μάρτιο του 1948.
Ο Erwin Kommenda σχεδίασε το αμάξωμα που ίσχυσε για 27 έτη.
Το πρώτο πρωτότυπο πωλήθηκε τον Ιούλιο του 1948 στον Von Senger, ένα ελβετό έμπορο, για 7000 φράγκα για να βοηθήσει τη χρηματοδότηση . Το προτότυπο αυτό βρίσκεται στο μουσείο της Porsche.
Συγχρόνως, οι σχεδιαστές εργάζονταν σε ένα παρόμοιο πρότυπο, ο τύπος 356/2 (356-002). Η μηχανή και η πίσω ανάρτηση ήταν σε ξεχωριστό πλαίσιο, αλλά ακόμα χρησιμοποιούσαν μηχανικά μέρη της VOLKSWAGEN.
Ο Von Senger και ο συνεταίρος του Bernhard Blank, παραγγέλουν 50 αυτοκίνητα μαζί με προμήθειες των ανταλλακτκών μεταλλικών μερών και μηχανής. Οι μηχανικές προδιαγραφές ποίκιλαν, αλλά η μηχανή ήταν περίπου 1100 CC με τελική ταχύτητα 141 km/h ( 88 mph). Το σχέδιο 356/2 έγινε η " Porsche 356".
Η Porsche μετακινήθηκε στη Στουτγάρδη το 1950.
Το πρώτο αυτοκίνητο παρήχθει τον Μάιο του 1950, τα υπόλοιπα 500 παρήχθησαν τον Μάρτιο του 1951 και τα 1000 επόμενα τον Σεπτέμβριο του 1951. Είχαν 1100 ή 1300 CC μηχανές .
Η Porsche πώλησε τα αυτοκίνητα σε διάφορες χώρες: Σουηδία, ΗΠΑ, Γαλλία κ.λπ.... Έκαναν διάφορες αλλαγές το 1951-52 όπως μηχανή 1500 CC, παρπρίζ σε ένα κομμάτι, αεριζόμενες δισκόπλακες, και εκσυγχρόνισαν τα όργανα - ταμπλώ. Σχεδίασαν ένα ανοικτό αυτοκίνητο για την Αμερικάνικη αγορά με καρότσα αλουμινίου το οποίο πούλησε καλά στην Αμερική από τον Απρίλιο του 1952.
Λιγότερα αυτοκίνητα παραγγελθηκαν με μηχανές των 1100 ή 1300 CC, έτσι ο κινητήρας των 1500 προσφερόταν σε δυο εκδόσεις πποδύναμης.
Λόγω αυτής της μεγαλύτερης μηχανής, η Porsche σχεδίασε ένα νέο συγχρονισμένο κιβώτιο ταχυτήτων. Μεγαλύτερα φρένα εγκαταστάθηκαν επίσης.
Τον Σεπτέμβριο του 1955 η Porsche άρχισε τα προϊόντα το 356 Α. Είχε νέο στρόφαλο έτσι η χωρητηκότητα αυξήθηκε σε 1600 CC, τη μέγιστη χωρητικότητα της κατηγορίας για συμμετοχή σε αγώνες.
Οι 356 είχαν τέσσερις διαφορετικούς κινητήρες, συν τη νέα 1500GS Carrera, που ονομάζεται έτσι μετά από τις επιτυχίες της εταιρείας στον αγώνα Carrera Panamericana.
Το 1954 το Speedster εισήχθη στην Αμερική.
Το 1965 ο τύπος 356 έτρεξε έξω τη ζωή παραγωγής του. Η νέα Porsche ερχόταν: τα 911
3. Porsche 550 Spyder
Το 1998 πραγματοποίησε το ντεμπούτο του με τρομερή επιτυχία η Porsche Boxster πράγμα το οποίο προκάλεσε την απόσπαση της προσοχής από το μοντέλο -προκάτοχο του που δεν ήταν άλλο από το 550 RS Spyder. Το 550 είχε ήδη αποκτήσει μία αθάνατη θέση στη λαϊκή συνείδηση παγκοσμίως. Ο αμερικανικής καταγωγής, εισαγωγέας αυτοκινήτων, Johnny Von Neuman είχε ένα αναπόσπαστο ρόλο στην εμπορική επιτυχία του Spyder. Είναι αυτός που πιστώνεται την αναγνωρισιμότητα του"Spyder" επειδή βοήθησε στη καθοδήγηση του James Dean ώστε να αγοράσει ένα Spyder για $ 25.000 γερμανικά μάρκα το οποίο έμεινε γνωστό ως “Little Bastard”.
Η Replicar Hellas παράσχει επιπλέον υπηρεσίες που έχουν σχέση με τα παρακάτω θέματα:
1) Oldtimer Restoration
2) Κατασκευή πολυεστερικών καλουπιών
3) Κατασκευή και επισκευή σπασμένων τμημάτων αγωνιστικών αυτοκίνητων
GFK – CFK – ARAMID
4) Κατασκευή γνήσιας ηλεκτρικής πλεξούδας αυτοκίνητων αντίκας (oldtimer) και replica
5) Μηχανικές βελτιώσεις, αερόψυκτοι και υδρόψυκτοι κινητήρες στα αυτοκίνητα μας
6) Κατασκευή καθισμάτων αγωνιστικού τύπου speedster σε μεγέθη S-L-XL και επένδυση
Επίσης η εταιρεία παράσχει και υπηρεσίες σχετικά με:
α. Φανοποιεία
β. Βαφή αυτοκινήτου
γ. Ηλεκτρολογική εγκατάσταση
δ. Εγκατάσταση ταπετσαρίας
ε. Επένδυση Καθισμάτων
στ. Εγκατάσταση και επένδυση ταμπλό
ζ. Υπηρεσίες Μηχανουργείου και Εφαρμοστηρίου
Σημαντικότερες πληροφορίες για τιμές πώλησης και τεχνικά χαρακτηριστικά διατιθέμενων μοντέλων βρείτε εδώ.
autocarnet.blogspot.com
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου