Στείλτε μας το άρθρο σας και θα αναρτηθεί αυτόματα! Τον τίτλο βάλτε τον στο Subject.

Παρασκευή 6 Ιανουαρίου 2012

Εξώδικο Ψωμιάδη σε διαφήμιση του «αγαπούλα»!

Εξώδικο σε εταιρία κινητής τηλεφωνίας απέστειλε ο Μάκης Ψωμιάδης, ζητώντας να σταματήσει η προβολή της πασίγνωστης διαφήμισης με τον "αγαπούλα"!

Ο πρώην ισχυρός παράγοντας του ποδοσφαίρου και πλέον κρατούμενος στην ΠΓΔΜ, υποστηρίζει διά του εκπροσώπου του ότι...
...ο χαρακτήρας, τον οποίον υποδύεται ο ηθοποιός Τάκης Σπυριδάκης, καθώς και όλη η διαφημιστική καμπάνια, παραπέμπει σε στοιχεία της προσωπικότητάς του.

Στο εξώδικο που επιδόθηκε στις 27/12/2011, ο "Μπιγκ Μακ" καταθέτει την έντονη διαμαρτυρία του, ζητά την παύση προβολής της συγκεκριμένης καμπάνιας και επιφυλάσσεται «πάντων των νομίμων δικαιωμάτων μου για αποζημίωση και χρηματική αποζημίωση».

Επίσης, μεταξύ άλλων αναφέρονται τα εξής: «Ως καλώς γνωρίζετε, η τελευταία διαφημιστική καμπάνια για τα προγράμματα της εταιρείας Σας με τίτλο `Πρόεδρος-Προπονητής`, η οποία στηρίζεται σε εκμετάλλευση στοιχείων της προσωπικότητάς μου, αφού προφανές ότι ο ηθοποιός που υποδύεται τον Πρόεδρο, υποδύεται εμένα».

«Η όλη διαφημιστική καμπάνια σας στηρίζεται μάλιστα σε καμπάνια που έχουν ταυτίσει με εμένα, όπως και η λέξη `αγαπούλα` αλλά και άλλες» αναφέρει χαρακτηριστικά το εξώδικο στην αρχή του, ενώ... στην ουσία τονίζει ότι η επίμαχη διαφήμιση τον παρουσιάζει ως δεδομένα... εγκληματία, αφού: «με παρουσιάζει ως ένοχο εγκληματικών πράξεων, που αναζητεί `παραθυράκια` για να γλιτώσει.
Με παρουσιάζει πίσω από τα κάγκελα της φυλακής να παραδέχομαι εμμέσως πλην σαφώς την ενοχή μου και να ανταλλάσσω μηνύματα δια αγγελιαφόρου με τον συνήγορό μου αναζητώντας τρόπους να αποφύγω την ποινική καταδίκη μου, δίνοντας εντολή στον συνήγορό μου να βρει παραθυράκι στο νόμο».

onair24.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια: